|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Sender du privat e-post på jobb? | |||
| Nja, en sjelden gang |
|
46 | 35,38% |
| Ja, daglig |
|
50 | 38,46% |
| Ja, og forwarder gjerne bilder av nakne menn og klissete slideshows med vennskapsbudskap |
|
7 | 5,38% |
| Nei |
|
24 | 18,46% |
Dustepoll
|
|
3 | 2,31% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Til tross for at jeg sitter på kontor og har kontinuerlig tilgang til mail, er det svært sjelden jeg sender private mail. Kanskje for korte beskjeder, men aldri lange mail. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Gjelder spørsmålet om man sender når man er på jobben (da er svaret "ja") eller om man bruker jobbmailen (da er svaret "nesten aldri")? Det var upresist i artikkelen også. Jeg bruker en privat mailkonto til privat post. Det syns jeg alle burde gjøre. Jeg ville ikke sendt privat post med jobbens logokonvolutt heller, eller oppgitt jobbadressen min til privat bruk.
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Legger til: Når jeg en sjelden gang bruker jobbmailen til private ting så står det i hvert fall ingen ting der som ikke sjefen min kan lese.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg prøver å få gjort mest mulig av korrespondansen i arbeidstiden.Både mail og andre ærend.
|
|
|
|
#66 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ikke på bekostning av jobben, men har jeg tid så sender jeg private mail (på lik linje med at jeg kan sjekke nettbanken min, og titte innom FP hvis jeg har tid).
|
|
|
#67 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Det hender seg en sjelden gang. jeg har egentlig ikke behov for å sende privat e-post fra jobb |
|
|
|
|
|
#68 |
|
heimføing
|
Jepp, jeg tenker også sånn. Er svært nøye med å ikke skrive ting som ikke kan leses av "hvem som helst" om jeg sender privat mail med jobbadressen min. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Nei, aldri. Men nå jobber jo jeg på kiwi, så det skulle tatt seg ut om jeg hadde satt meg ned på pcen til butikksjefen og skrevet "hva-har-du-på-deg-mail" til mannebeinet.
|
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Ja, og forwarder gjerne bilder av nakne menn og klissete slideshows med vennskapsbudskap
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Og jeg vet at IT-avdelingen kan se alt jeg bedriver på pc-en i løpet av dagen om han gidder, men det vet jeg at han ikke har tid til med mindre han blir bedt om det.
|
|
|
#73 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg jobber i en barnehage, så det blir vel aldri tenker jeg.
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Jeg liker også dårlig å bruke jobbadressen min til private mail, men siden firmaet mitt har valgt å sperre hotmail/gmail/msn inkl. web har jeg ikke særlig valg (for jeg sitter jo aldri på en av de 4 andre PC'ne våre
|
|
|
#76 |
|
Protonterapeut
|
Jeg tror ikke hverken tittelen min eller mailadressen min er verdt 5 flate øre som pressmiddel i det private akkurat.
|
|
|
#77 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?En sjelden gang, og da er det kort og konkret. Jeg er ikke en sånn type som skriver lange e-poster, og det meste av min e-postkorrespondanse er uansett jobbrelatert.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#79 |
|
*_*
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Sitter foran pc med e-posten åpen hele dagen. Store deler av jobben går på å sende e-post for å lage avtaler, lese gjennom tekster og sånne ting, så JA, jeg sender også privat e-post. Masse.
|
|
|
|
#80 |
|
*_*
|
Sv: Sender du privat e-post på jobb?Er forøvrig i mot sånne masseproduserte klissete e-poster så de sletter jeg konsekvent. Leser nesten aldri gjennom dem heller. Gamle visdomsord fra Tibet du liksom, hah!
|
|
![]() |
|
|