Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mammaklær i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 18:26   #1
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Mammaklær i Oslo?

Noen som kan hjelpe meg? Skal til Oslo på torsdag og tenkte å prøve å finne meg noen klær. Noen som vet om butikker som selger mammaklær i nærheten av bussterminalen/Karl Johansgate? Og som ikke bare har ministørrelser...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:50   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammaklær i Oslo?

HM på Stortorget (rett overfor Glassmagasinet) har stor gravidavdeling, Lindex på Oslo S har gravidavdeling, i tillegg har jeg sett at Den Kule Mage har slått seg til inne i Glassmagasinet. Mange gravide går også på Indiska (mellom Oslo S og før nevnte HM) da klærne der er veldig magevennlige.

Så området du tenker å kikke har sannsynligvis landets tetteste forekomst av gravidbutikker

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 19:04   #3
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er bra. Har ca 4 timer til rådighet og da er det greit å vite hvor man skal gå...

Gammel 05-02-08, 19:29   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

det hender kappahl også har greit utvalg.

Gammel 06-02-08, 11:03   #5
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Tusen takk for tips. Håper jeg finner noe. Her er det bare HM med skikkelig dårlig utvalg.

Gammel 06-02-08, 11:06   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

På Glassmagasinet har de Den Kule Mage som har mammatøy.

Gammel 06-02-08, 11:24   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Steen & Strøm har de Polarn & Pyret. De har ikke veldig stort utvalg i klær for gravide, men jeg er veldig fornøyd med buksene jeg har kjøpt der. Ellers er jo dagens tunikamote veldig godt tilpasset gravide mager. Jeg bruker foreløpig vanlige topper, det er kun på buksefronten jeg har måttet gå over til bukser for gravide. (Og jeg har ingen liten mage, altså.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 11:33   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Signerer at polarn og pyret har veldig fint mammatøy, olabuksene jeg kjøpte der var supre. Ellers er det en butikk som heter svangerskapet på majorstuen. Den ligger i kirkeveien, et par kvartaler ovenfor Mac Donalds (to min å gå fra t- banen).

Du kan finne mye fint på nett også, feks. Mammahuset.no

Gammel 06-02-08, 11:42   #9
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

På Steen & Strøm har de Polarn & Pyret. De har ikke veldig stort utvalg i klær for gravide, men jeg er veldig fornøyd med buksene jeg har kjøpt der. Ellers er jo dagens tunikamote veldig godt tilpasset gravide mager. Jeg bruker foreløpig vanlige topper, det er kun på buksefronten jeg har måttet gå over til bukser for gravide. (Og jeg har ingen liten mage, altså.)

Det er bukser jeg sliter med også. Vanskelig å finne noen som sitter pent.

Gammel 06-02-08, 13:18   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket også jeansene fra P&P. Litt dyre, men vel verdt et forsøk (og kanskje det er salg enda?)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:30   #11
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Tusen takk for tipsene. Fant da litt ihvertfall!

Gammel 11-02-08, 21:41   #12
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er stor i størrelsen og fant mange fine topper på Indiska. Bukser var det verre med - da måtte jeg til Majorstua. H&M på Stortorget er verdt et besøk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.