|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg liker ikke cherrox, de er så tette, det lukter vondt om dem og de fleste er klumpete. I tillegg er det ikke noe fôr i dem som jeg kan ta ut og vaske. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg liker heller ikke, men hvis jeg må gå til det skritt å kjøpe så vil det bli Viking Thermo. De puster bedre enn vanlige cherrox, og er mye mykere.
|
|
|
#3 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?crocs støvlene er veldig greie. Med ullsokker i er de varme og gode
|
|
|
#5 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?
Storebror har også crocs støvler og de er gode. Han har ikke testet de på vinteren så kan ikke si om de holder føttene varme.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg syns Cherrox er helt greie til sitt bruk (altså når det er skikkelig vått). Har aldri skjønt hvorfor gummistøvler er greit, og Cherrox er fy-fy. Det er jo bare som gummistøvler med varmt for. Med det klimaet vi har her holder det ikke med Gore-Tex hver dag - de blir veldig gjørmete og de holder ikke alltid tett i vanndammer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg kjøper ikke cherrox til ungene. Sorel holder dem varme og tørre uansett vær. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Gutta mine bruker Crocs nå på vinteren - det er de beste skoene i følge de! |
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Snupp har Viking Thermo i år, og jeg (og han) er veldig fornøyd med dem (han er en "svømmer".) På bakgrunn av anbefalinger her inne vurderer jeg å kjøpe Kamik til ham neste år. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Mine har cherrox'er fra Økonomisko(som duger like godt som "de ekte"), og Sorel vinterstøvler. Sorelstøvlene er cherrox nederst, og vinterstøvel øverst. Veldig gode! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Viking thermo er de beste syns 2 av mine barn ihvertfall. Den mellomste velger faktisk disse fremfor sine ecco goretex sko om hun har mulighet. (når mor ikke står strengt og sier hun må ha på "skikkelige sko" når det er kaldt)
|
|
|
#12 |
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg så noen støvler i dag, Dockboots tror jeg de het. 250,- ca for et par.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Her kan du lese om Dock Boots.
|
|
|
#14 |
|
Queen of intentions...
Hvor selges de da? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Hvor kjøpte du dem? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg kjøpte ikke, jeg så dem i en forretning i Sandefjord som selger arbeidsklær.
|
|
|
#17 |
|
Queen of intentions...
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Ser butikken ligger i Storgata i Oslo, så da regner jeg med turen går ned dit en av dagene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Ja, jeg synes de ser veldig bra ut. Kommer nok til å teste dem ut etter hvert.
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Jeg må kanskje kjøpe cherrox, eller?Jeg bestilte på nett nå. Takk for tips Malena! Det ble litt dyrere da det ble litt ekstra gebyrer etterpå (hente på posten), men for meg var det hvert det. Akkurat nå er det ekstremt hektisk på jobb og jeg jobber hele dagene pluss hver kveld så jeg har ikke tid å farte rundt for å kjøpe. Jeg skal gi rapport når de er brukt! |
|
|
|
![]() |
|
|