Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rabattkoder på HM

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 01:17   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rabattkoder på HM

HVor ofte får man dem egentlig? Lønner det seg å vente på neste?

Jeg handlet litt etter tipset fra Sitron, men har lyst på mer.

Den gamle koden virker ikke mer, nemlig.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:38   #2
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rabattkoder på HM

Dytter.

Gammel 07-02-08, 13:51   #3
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var det første gangen du handlet? Jeg pleier å få tilsendt på mail. De kodene er tidsbegrenset, så det er ikke alltid det er noe rabattkode.

Hvis du har registrert deg med mailadressen din hos dem nå ville jeg tro du får beskjed neste gang.

Gammel 07-02-08, 14:08   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mistenker de for å sende ut rabattkode med en gang du har registrert en bestilling. Samme gjelder på LaRedoute, Ellos osv.

Hver gang jeg har postet en bestilling, kommer det et tilbud dumpende i mailboksen etter et par dager. Det slår aldri feil her i hvertfall.

Gammel 07-02-08, 14:10   #5
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Ja, det er første gang. Men det er jo kjempesurt hvis det kommer en ny kode rett etter bestillingen. Jeg venter et tag, tror jeg. Hvis noen har en ny kode så må de gjerne dele her!.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.