|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Solide bukser for aktive barn?Poden er 6 år. Etter at han begynte på skolen i høst, har han slitt hull på knærne på samtlige bukser.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Kjenner til problemstillingen ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Jeg lapper det som lappes kan. Orker ikke kjøpe nytt hele tiden når storemor kommer hjem med hull i enda en bukse. Og denne gangen den helt nye. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Reparerer det meste dersom det ellers er fullt brukbare klær eller kanskje favoritten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Solide bukser for aktive barn?Her har vi prøvd mange forskjellige merker og kan ikke si at jeg har finni noen som holder noe særlig. Si ifra hvis du finner noe, har ei jente her som trenger det.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Solide bukser for aktive barn?Levisbukser fra Smartclub har holdt utrolig bra. De er like billige som HM og er de buksene som har holdt lengst. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Her bruker barna bukser fra HM og de er nokså slitesterke syns jeg. Når det går hull på de, klipper jeg opp gamle og for små bukser å syr på lapper. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Solide bukser for aktive barn?
Da har du nok barn som ikke sliter klærne noe særlig. Jeg ville nok sagt det samme før jeg fikk mellomste.
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?
Vel, jeg har faktisk 3 veldig aktive barn som sliter klærene veldig. Dette er iallefall løsningen for oss |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Synes bukser fra HM revner fortere enn noen andre om de kommer borti spisse ting. Sist redigert av Ariel : 12-02-08 kl 13:20. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Solide bukser for aktive barn?Ah. Det har jeg ikke tenkt på. Han sliter ikke hull på buksene, det er bare rifter i dem. Kanskje jeg bare skal kjøpe bukser andre steder en HM og se om det hjelper.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide bukser for aktive barn?Storebror var rå til å slite hull på knærne mer før da han var rundt 4 egentlig. I barnehagen var det masse fjell så det var vel derfor.
|
|
![]() |
|
|