Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-08, 20:54   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Helt ærlig så er det så utrolig oppskrytt. Det er ikke noe spesiellt å feire den ene dagen når resten av verden og nabolaget gjør det. Trenger man virkelig en dag for å minne deg på å være glad i partneren din?

Hva synes dere da?

Vet jeg høres ekstremt pessimistisk ut, men er pms og uber-singel!

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:03   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere egentlig om valentines day?

Jeg har tenkt meg om et minutt eller to, og funnet ut at jeg egentlig ikke har noen mening om dette. Jeg har ikke noe forhold til dagen, og føler ikke at det er noe jeg merker mye til eller trenger å ta stilling til. Er det egentlig veldig vanlig å markere dagen i Norge? Kanskje jeg bare ikke har fått det med meg, siden jeg begynner å bli gammel og ikke har vært single på 17 år?

Gammel 12-02-08, 21:17   #3
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

He he har vært singel i 2 år nå og har gått på nok smeller til å ikke gidde å snuse etter det som kan kalles kjærlighet lengre. Dere skal være glad dere har noen ta vare på dem. Mannfolk generellt har mistet helt statusen i mine øyne. Det finnes noen få unntak da heldigvis, og dem er gode venner

Gammel 12-02-08, 21:18   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

ENESTE gangen i løpet av året mannen kjøper noe romantisk til meg. Tror jeg holder på den så lenge han ikke kan gjøre noe ellers i året.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:18   #5
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vi feirer Valentine`s Day, men det er fordi mannen er amerikansk, og jeg har bodd der borte lenge nok til å adoptere dagen selv. Vi gjør ikke noe stort nummer ut av det, men en liten oppmerksomhet og et fint kort, hvor vi forteller hverandre hva vi setter pris på i hverandre, pleier vi å gi. Så har vi en koselig romantisk kveld, enten med å spise ute, eller noe godt hjemme.

Gaven vi gir er ikke noe stort. Et år gikk jeg på Victoria`s Secret og handlet en sexy liten sak som jeg pakket meg selv inn i. Det var knallgave!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:19   #6
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

he he men som sagt hvorfor må man minnes på det bare den ene dagen i året. hvorfor kan man ikke bare overaske hverandre så ofte man kan med små gleder.

Gammel 12-02-08, 21:19   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen forhold til St.Valentin og har nok merkedager i året som jeg heller vil markere til at jeg skal gidde å markere denne også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:20   #8
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Et år gikk jeg på Victoria`s Secret og handlet en sexy liten sak som jeg pakket meg selv inn i. Det var knallgave!

genialt :P

Gammel 12-02-08, 21:21   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi feirer dagen fordi det er bryllupsdagen vår.

Gammel 12-02-08, 21:21   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Det er ikke noe spesiellt å feire den ene dagen når resten av verden og nabolaget gjør det.

Da regner jeg ikke med at du feirer jul heller?

Jeg sier alltid jatakk til en hyggelig feiring, og å vise at jeg setter pris på min supre mann og vårt forhold syns jeg bare er stas.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:30   #11
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

he he men som sagt hvorfor må man minnes på det bare den ene dagen i året. hvorfor kan man ikke bare overaske hverandre så ofte man kan med små gleder.

Fordi det ikke er alle som er like flinke til å huske på å gjøre det, selv om de har akkurat samme argumentasjonen som deg?
Jeg tror at det for veldig mange går så i ett i hverdagen at det er veldig greit med en dag som man tross alt blir minnet om i god tid i forveien.
Selv prøver jeg å si til meg selv at den ikke er noe viktig, siden jeg i år er singel og uten utsikter.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:31   #12
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

En særdeles importert høytid. Genial for handelstanden da.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:31   #13
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er som Skilpadda, jeg mener ingen ting om dagen. Den er nå der.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:33   #14
AvivA

AvivA sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da regner jeg ikke med at du feirer jul heller?

Jeg sier alltid jatakk til en hyggelig feiring, og å vise at jeg setter pris på min supre mann og vårt forhold syns jeg bare er stas.

Feirer jul for lillegutt Men har mistet julegleden for mange år siden.

Gammel 12-02-08, 21:33   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes det er en tullete dag.

Vil heller få en romantisk overraskelse en hvilken som helst annen dag i året, hvor mannen gjør det frivillig, føler litt at det blir påtvunget akkurat denne dagen.

Men ellers er jeg glad dagen finnes, ellers hadde jeg sikkert glemt at to venninner av meg har bursdag 13. og 14. februar.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:33   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driter i hele den dagen, har ikke noe forhold til den. Hadde kanskje syntes den var morsommere om jeg var nyforelsket. Min bror sitter og planlegger en romantisk aften for sin nye kjæreste og det er jo søtt, men etter å ha vært sammen med min mann i snart 11 år er vi nok blitt litt "immune" mot sånt.

Gammel 12-02-08, 21:34   #17
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Personlig har jeg ikke noe forhold til den. Vi har ikke feiret og kommer nok ikke til å gjøre det. Har ikke noe i mot "voksen" varianten av dagen. Men, jeg kjenner at jeg gruer meg på vegne av guttungen på 9 år som allerede er sikker på av verden kommer til å gå under og at han er den eneste i klassen som ikke kommer til å få kort. Så for ungene sin del, så synes jeg at dette er en dag som vi godt kunne ha unngått å adoptere fra USA.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:35   #18
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er litt sånn anti-sånne-dager jeg. Deriblandt denne dagen, da. Vil da ikke få trødd nedover hodet gjennom massemedia og butikker at jeg skal være romantisk i dag!!!! Nei, pina døtte heller. Romantisk er jeg, men det er når det passer meg - og gubben

Gammel 12-02-08, 21:40   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

ENESTE gangen i løpet av året mannen kjøper noe romantisk til meg. Tror jeg holder på den så lenge han ikke kan gjøre noe ellers i året.

Signerer helhjertet. :fremdeles vonbroten over den glemte morsdagen:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:40   #20
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Har ikke noe forhold til den dagen, og mannen min har ihvertfal ikke det
Morsdagen glemte han med glans.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.