|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Helt ærlig så er det så utrolig oppskrytt. Det er ikke noe spesiellt å feire den ene dagen når resten av verden og nabolaget gjør det. Trenger man virkelig en dag for å minne deg på å være glad i partneren din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om valentines day?Jeg har tenkt meg om et minutt eller to, og funnet ut at jeg egentlig ikke har noen mening om dette. Jeg har ikke noe forhold til dagen, og føler ikke at det er noe jeg merker mye til eller trenger å ta stilling til. Er det egentlig veldig vanlig å markere dagen i Norge? Kanskje jeg bare ikke har fått det med meg, siden jeg begynner å bli gammel og ikke har vært single på 17 år?
![]() |
#3 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?He he har vært singel i 2 år nå og har gått på nok smeller til å ikke gidde å snuse etter det som kan kalles kjærlighet lengre. Dere skal være glad dere har noen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?ENESTE gangen i løpet av året mannen kjøper noe romantisk til meg. Tror jeg holder på den så lenge han ikke kan gjøre noe ellers i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi feirer Valentine`s Day, men det er fordi mannen er amerikansk, og jeg har bodd der borte lenge nok til å adoptere dagen selv. Vi gjør ikke noe stort nummer ut av det, men en liten oppmerksomhet og et fint kort, hvor vi forteller hverandre hva vi setter pris på i hverandre, pleier vi å gi. Så har vi en koselig romantisk kveld, enten med å spise ute, eller noe godt hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?he he men som sagt hvorfor må man minnes på det bare den ene dagen i året. hvorfor kan man ikke bare overaske hverandre så ofte man kan med små gleder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?
genialt :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Vi feirer dagen fordi det er bryllupsdagen vår.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Da regner jeg ikke med at du feirer jul heller?
![]() |
#11 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi det ikke er alle som er like flinke til å huske på å gjøre det, selv om de har akkurat samme argumentasjonen som deg?
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?En særdeles importert høytid. Genial for handelstanden da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg er som Skilpadda, jeg mener ingen ting om dagen. Den er nå der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() ![]() |
Feirer jul for lillegutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Synes det er en tullete dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg driter i hele den dagen, har ikke noe forhold til den. Hadde kanskje syntes den var morsommere om jeg var nyforelsket. Min bror sitter og planlegger en romantisk aften for sin nye kjæreste og det er jo søtt, men etter å ha vært sammen med min mann i snart 11 år er vi nok blitt litt "immune" mot sånt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Personlig har jeg ikke noe forhold til den. Vi har ikke feiret og kommer nok ikke til å gjøre det. Har ikke noe i mot "voksen" varianten av dagen. Men, jeg kjenner at jeg gruer meg på vegne av guttungen på 9 år som allerede er sikker på av verden kommer til å gå under og at han er den eneste i klassen som ikke kommer til å få kort. Så for ungene sin del, så synes jeg at dette er en dag som vi godt kunne ha unngått å adoptere fra USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Jeg er litt sånn anti-sånne-dager jeg. Deriblandt denne dagen, da. Vil da ikke få trødd nedover hodet gjennom massemedia og butikker at jeg skal være romantisk i dag!!!! Nei, pina døtte heller. Romantisk er jeg, men det er når det passer meg - og gubben
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
Signerer helhjertet. :fremdeles vonbroten over den glemte morsdagen:
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?Har ikke noe forhold til den dagen, og mannen min har ihvertfal ikke det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|