Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 21:45   #61
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg meldte meg inn i 7 bokklubber før helga, men har bare fått tre gavekort. Så det har nok endret seg. Like bra det, blir sikkert nok jobb å avbestille 6 bøker i mnd.

Men, må du fortsatt være medlem i de 7 bokklubbene selv om du ikke har fått gavekortet/innmeldingspremien?

Gammel 10-10-07, 21:46   #62
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

jeg er bare ført opp som medlem på 3. og fått 3 av 5

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:55   #63
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Men, må du fortsatt være medlem i de 7 bokklubbene selv om du ikke har fått gavekortet/innmeldingspremien?

Nope, står bare som medlem av de tre. Ellers hadde jeg blitt litt smågretten

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 23:38   #64
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Nei, du har angrerett på det.

Fra medlemsbetingelsene:
Bokklubben gir deg muligheten til å angre kjøpet/innmeldingen inntil 14 dager etter at du har fått boken/velkomstpakken. Les mer på vedlegget som følger pakken.

Men det tar litt tid med noen av gavekortene, så det kan jo hende de som mangler dukker opp etter hvert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 20:57   #65
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Nå tenkte jeg at bøker utgitt i 2007 kan bestilles med gavekortet når det har blitt 2008 (det lå en begrensning inne om at man ikke kunne kjøpe 2007-bøker med gavekortet pga. fastprisavtalen). Men den gang ei. Prøvde å bestille "Strikk til Nøstebarn", men får beskjed om at jeg (fortsatt) ikke kan betale den med gavekortet pga. fastprisavtalen.

Noen som vet hvordan dette virker? Vil disse gavekortene kunne brukes på 2007-utgivelser bare det blir hverdag, eller har jeg gledet meg forgjeves i et par måneder til å få denne boka gratis?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 20:42   #66
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Nå tenkte jeg at bøker utgitt i 2007 kan bestilles med gavekortet når det har blitt 2008 (det lå en begrensning inne om at man ikke kunne kjøpe 2007-bøker med gavekortet pga. fastprisavtalen). Men den gang ei. Prøvde å bestille "Strikk til Nøstebarn", men får beskjed om at jeg (fortsatt) ikke kan betale den med gavekortet pga. fastprisavtalen.

Noen som vet hvordan dette virker? Vil disse gavekortene kunne brukes på 2007-utgivelser bare det blir hverdag, eller har jeg gledet meg forgjeves i et par måneder til å få denne boka gratis?

Jeg sendte avgårde spørsmål ang dette. Fikk svar i dag:

Sitat:

Gavekortet kan fortsatt bare brukes på bøker fra 2006 eller tidligere.
Fastprisen på bøkene fra 2007 gjelder til 1. mai 2008.

Så da tolker jeg det dithen at bl.a. Nøstebarnboken kan kjøpes med gavekortet fra mai av.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:09   #67
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg sendte avgårde spørsmål ang dette. Fikk svar i dag:

Så da tolker jeg det dithen at bl.a. Nøstebarnboken kan kjøpes med gavekortet fra mai av.

Det stemmer. Jeg har sendt e-post selv for en tid tilbake og fått samme svar. Jeg har tydligvis glemt å legge det inn her, da.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:46   #68
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil forresten takke for at du la inn forrige innlegg. Jeg hadde ikke tenkt på at Nøstebarnboken selges hos bokklubben.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.