|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan overføre tegning til strikketøy?Jeg har tegnet en figur som jeg vil ha på noe jeg har strikket, slik som dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan overføre tegning til strikketøy?Jeg tror det finnes papir du kan bruke, som du overfører tegningen til, og så fester du papiret på plagget og syr gjennom papiret. Når du er ferdig, kan papiret fjernes.
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvordan overføre tegning til strikketøy?
Hæ? :dum: Tegne på mens man ser det som er under? Jeg vil jo ha en tegning som jeg kan sy på. Mener du å tegne tegningen over på matpapir, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvordan overføre tegning til strikketøy?Kan du ikke brodere det på på det plagget du har strikket da, med helt enkle rett frem sting. Burde være superlett. har gjordt det selv på ett plagg med en sol, og da klippet jeg ut en runding i matpapir først som jeg festet med knappenåler, deretter sydde tråklesting rundt. Gikk helt flott det!
![]() |
|
|