Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 22:35   #321
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Togbilletter til og fra Bartebyen. Jentetur. Det blir fint.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 16-01-08, 13:41   #322
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal på cruise!!

Riktignok ikke i Karibia, men med min mor og datter fra Oslo til Amsterdam med Jewel of the Seas i april

Gammel 16-01-08, 14:14   #323
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

14 dager til Bulgaria i juli. Det blir nok deilig - spesielt hvis østlandsværtendensene fra i fjor sommer gjentar seg i år.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 17-01-08, 20:46   #324
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ei øy i Middelhavet i midten av august.

Gammel 18-01-08, 21:47   #325
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

1. juli reiser vi til Mallorca, Alcudia med Sunwing.

20. februar reiser jeg og guttene til Bergen på vinterferie hos mormor.

Og billetter til Stockholm sammen med venninner i august!

Karamell er aktiv nå  
Gammel 18-01-08, 22:44   #326
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har bestilt billetter for å besøke et vennepar i Tyskland! Dette ble en impulstur - vi bestemte oss for 2 uker siden og reiser om noen dager!

Gammel 22-01-08, 12:14   #327
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da ligger det snart noen billetter til Riga i min skuff. Riktignok jobbtur fra man til tirsd med møte, men vi få mandag kveld for oss selv.
Og så skal jeg til Hemsedal en helg i mars med en gjeng fra jobben.

Gammel 22-01-08, 12:55   #328
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langhelg i Amsterdam i mars, muligens en tur til Milano i løpet av våren, og ikke minst to uker på den italienske rivieraen i sommerferien. Ja, og så en jobbtur som sklir ut i helgetur til UK i løpet av våren.

Gammel 04-02-08, 20:07   #329
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Måtte avbestille Kretaturen i juni. Bestilte ny tur til Tyrkia. Ble advart mot masete tyrkere og avbestilte. Bestilte ny tur Kreta i august. Men så fant jeg en plass som hørtes så fantastisk ut. Så nå skal vi visst til Peloponnes på fastlandet i Hellas isteden.
Mannen tror jeg har tørna.

Jeg skal fortsatt på jentetur til Stockholm i juli. Billettene ligger i skuffen.

Sist redigert av Frost : 04-02-08 kl 21:01.
Frost er ikke aktiv  
Gammel 04-02-08, 20:19   #330
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vel, billetter og billetter. Jeg har i hvertfall booket en langhelg på fjellet. Siste helgen i juni med 2 andre venninner og vi skal hit. www.fjellrittet.no På en 3 dagerstur.

Gleder meg skikkelig

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 04-02-08, 20:23   #331
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En uke i Miami og en ukes cruise sammen med venner i februar om et år. Foreløpig er kun cruise bestilt.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 18-02-08, 21:07   #332
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Bulgaria i juni/juli og jeg gleder meg noe så innmari.............

FANTASTISK!!! DEILIG!!! UTROLIG!!! FOR EN LUKSUS!!!

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 18-02-08, 22:55   #333
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Danmark i påska med familien.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 18-02-08, 22:58   #334
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Vi har billetter til Gran canaria. 2 uker i påska!

Må vell bli noen billetter til sommerferien snart også, om vi ikke tar det på sparket da

Mira er ikke aktiv  
Gammel 18-02-08, 23:34   #335
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi er på hyttetur i Sverige nå! Ikke akurrat billeter i skuffen. Pytt pytt!

Gammel 18-02-08, 23:47   #336
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Vi skal til Provence i september. Billettene er ikke i skuffen enda, men huset er bestilt og vi venter på at flybillettene skal legges ut. Vi reiser med to andre familier, og jeg gleder meg ikke engang. Jeg vil heller til fjells her i Norge. Nå skal det sies at jeg ikke har vært lenger sør i Europa enn Danmark, og har vel ikke noen lignende ferieminner å forholde meg til. Så der av grunnen til manglende entusiasme tenker jeg... Det blir nok gøy!

Gammel 19-02-08, 10:48   #337
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Orlando 2 uker i begynnelsen av april. (Og ett døgn i Clearwater Beach).

Labolina er ikke aktiv  
Gammel 19-02-08, 11:31   #338
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre dager i Praha med mannen i slutten av mai.

Gammel 19-02-08, 11:59   #339
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Skal til Svalbard i april med noen vennerpar.
Til høsten skal jeg på jentetur på fjellet,fottur .
Gleder meg veldig til begge turene !

Så skal vi til Danmark i sommerferien.

Gammel 19-02-08, 12:32   #340
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av eli83, her.

Vi skal til Provence i september. Billettene er ikke i skuffen enda, men huset er bestilt og vi venter på at flybillettene skal legges ut. Vi reiser med to andre familier, og jeg gleder meg ikke engang. Jeg vil heller til fjells her i Norge. Nå skal det sies at jeg ikke har vært lenger sør i Europa enn Danmark, og har vel ikke noen lignende ferieminner å forholde meg til. Så der av grunnen til manglende entusiasme tenker jeg... Det blir nok gøy!

Det høres helt fantastisk ut!!Dere får det sikkert kjempekoselig.

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.