|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Audacious
|
![]() Sv: Re: Hvem skal ha barna om dere dørJeg håper at fetteren min og kona ville sagt ja hvis det skulle være aktuelt. De har tre barn selv på alder med våre, men har vært åpne for flere (men det skipet har nok seilt). Vi har veldig like verdier og veldig lik måte å oppdra barn på. Jeg synes det er bedre at besteforeldrene er der i tillegg.
![]() |
#42 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørBroren min og hans kone, det er hvertfall det vi hadde ønsket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
X First Lady
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørSannelig om jeg vet. Min bror er død og min mann er en real attpåklatt med to meget eldre søstre. Hadde pappa levd så hadde allt vært enklere. Våre nærmeste venner har 3-4 barn og jeg ser de har nok. Sist redigert av Michelle : 20-02-08 kl 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørEnten min søster eller min bror. Siden min søster har barn i akkurat samme alder, så tror jeg nok at det aller beste hadde vært om hun og mannen hennes overtok omsorgen.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørEldste datteren vår hadde tatt ansvaret. Vi har faktisk snakket om det, og for henne var det ingen alternativ.
![]() |
![]() |
#46 |
anglofil
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørHuff så vondt og vanskelig dette er å tenkte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørHos oss hadde det nok blitt eldstejenten. Jeg håper ihvertfall det. Dette er nok noe som vi skulle ha snakket om, men bare skyver det foran oss..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvem skal ha barna om dere dør
Man må ha en viljeserklæring, helst bevitnet.
![]() |
#49 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørUbehagelig, men viktig tema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørVi har snakket med min søster om dette, men det var mens vi bare hadde Lillemor. Nå vet jeg ikke helt siden min søster er singel og uten barn (håper jo det endrer seg da). Uansett er det bare to kandidater, og det er henne eller min bror og hans familie, så det måtte bli den av dem som hadde følt de kunne klare det. Det ville være veldig viktig for oss at ungene får være sammen.
![]() |
#51 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Re: Sv: Hvem skal ha barna om dere dør
Tror det var Glitterchick, Monsoon eller Veronal (jeg blander de noen ganger jeg) som hadde en link til et eksempel på en sånn erklæring.
![]() |
#52 |
Bare sær
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørHer er forresten reglene:
![]() |
#53 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Vi har diskutert det ja, men ikke kommet så langt at vi har laget erklæring på det..... Det blir liksom så |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Foreldrene mine. Uten tvil.
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Vi vet ikke helt.
![]() |
#56 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dørVi har pratet om det, og de skal da til mamma og pappa. Skrevet det ned har vi og. De er ikke supergamle liksom, 53 og 57 år.... Noen andre i slekten vil jeg ikek skal ha dem... Tror
![]() |
#57 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Våre barn blir tatt hånd om av min søster og hennes mann,dersom vi skulle dø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Vi er enige om at broren min og hans kone hadde vært best, men vi har ennå ikke fått til å prate med dem om dette. Det må gjøres, og så skal vi skrive fullmakter. Eller noe sånt.
![]() |
#59 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Mine to elste blir å flytte da til pappan sin permantent. Om jeg å sambo dør så aner jeg ikke hvor vi skulle satt den lille i magen, mine foreldre er uaktuelle og hans er for gammle. Faktisk kunne jeg da tenke meg en av onklene hennes tok over, på sambos side. mine søken er ikke egnet bortsett fra min søster eventuelt men hun bor fast i spania med mann å barn der nede så det kunne blitt litt porblematisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvem skal ha barna om dere dør?Dette har vi ikke diskutert.
![]() |
|
|