|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er blitt midlertidig nettløsUff, så kjedelig. Å ha nett er en avhengighet. Jeg håper du dukker opp igjen snart.
#6 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er blitt midlertidig nettløsSå kjipt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Jeg er blitt midlertidig nettløsUff ja jeg har skikkelig abstinenser her nå. Sitter her på biblioteket på skolen og later virkelig som jeg jobber med noe utrolig nyttig nå. Måtte bare innom og taste litt. Snufs, ser ut som nettet skal være ute av drift helt til den 20 nov eller noe. det er krise. Hvordan skal jeg overleve? knis. Det værste er jo at huset mitt faktisk er strøkent fortiden. Oioi.. knis.
#8 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er blitt midlertidig nettløsJa det er ikke mye gøy, håper det går fort over.
#9 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Jeg er blitt midlertidig nettløsOIOI jeg er tilbake. kontaktet telenor og spurte om hva de drev med da jeg fikk inkassovarsel for en regnign jeg hadde betalt. Og da la de seg helt i støvet og slo på nettet igjen og satt inn 1000 kr på kontoen min.
|
|