Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Avstemning Fk 12

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Fk 12 - vennskap
Sjuggerpløm 1 1,67%
Tove 6 10,00%
Beathe 4 6,67%
Sitron 0 0%
Skytte 3 5,00%
Azi 3 5,00%
Myrsnipa 15 25,00%
Blomstermamma 0 0%
Tuddelu 9 15,00%
Snippa 4 6,67%
Dharma 14 23,33%
Salt 1 1,67%
Deltakere: 60. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 10:32   #1
Kneazle
Passiv

Pil

Avstemning Fk 12

Sjuggerpløm:

Tove:

Beathe:

Sitron:

Skytte:

Azi:

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:38   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Avstemning Fk 12

Myrsnipa:

Blomstermamma:

Tuddelu:

Snippa:

Dharma:

Salt:

Sist redigert av Kneazle : 27-02-08 kl 10:47.
  Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:44   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Krysser fingrene for at dette ble riktig! Har brukt en liten evighet på å få det til. (Moddene rakk å spikke på overskriften før jeg la ut innlegget )

Avstemningen er åpen i to døgn.

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:54   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke disse konkurransene. Det er for mange fine bilder! Jeg ønsker meg en flervalgspoll der man kan stemme på de tre-fire beste.

Gammel 27-02-08, 11:08   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg liker ikke disse konkurransene. Det er for mange fine bilder! Jeg ønsker meg en flervalgspoll der man kan stemme på de tre-fire beste.

Litt enig, for det er sannelig ikke lett å velge. Du får sørge for å vinne en konkurranse, DM, så kan du bestemme reglene.

Tove fikk min stemme denne gangen; herlig bilde!

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 11:09   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fallt umiddelbart for Dharma sitt bilde. Det er noe med stemningen.

Jeg synes sladdingen ødelegger for en del av bidragene. Jeg ville valgt et annet bilde hvor jeg slapp å sensurere bort noen.

Gammel 27-02-08, 11:23   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg fallt umiddelbart for Dharma sitt bilde. Det er noe med stemningen.

Jeg synes sladdingen ødelegger for en del av bidragene. Jeg ville valgt et annet bilde hvor jeg slapp å sensurere bort noen.

Jeg er enig med Skremmern på både punkt 1 og 2.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 11:26   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har stemt. Det er vanskelig å bestemme seg. Mange gode bidrag.

Gammel 27-02-08, 11:42   #9
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Huff, så vanskelig, det var så mange bra kandidater denne gangen. Flervalgspoll er en glimrende idé.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:00   #10
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tok Myrsnipa sitt denne gangen. Mange flotte, men jeg synes bare det så veldig ekte ut.

Enig at f.x. det kunne stemme på 3 bilder kunne være en tanke.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 13:42   #11
Kneazle
Passiv

Standard

Nå har jeg sett på alle bildene én gang til, og jeg skulle ønske at jeg hadde flere stemmer å dele ut. Søren også, at jeg ikke lagde flervalgspoll. Håper nestemann har vett på å gjøre det!

Så mange herlige blider, blir i godt humør av dem!

Sist redigert av Kneazle : 27-02-08 kl 14:18.
  Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:38   #12
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Tove sitt bilde fikk min stemme. Ser jo faktisk ut som om han derre tuppen virkelig koser seg. *hehe* Også fint at jenta har øyekontakt med fotografen. Flott bilde.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:09   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Skytte fikk min stemme.

Nå skal jeg i alle fall slutte å melde meg på. Glemmer jo å linke bilde mitt i tråden.

Gammel 27-02-08, 15:49   #14
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Skytte fikk min stemme.

Nå skal jeg i alle fall slutte å melde meg på. Glemmer jo å linke bilde mitt i tråden.

Å nei!
Jeg burde ha sjekket at alle hadde husket det!

Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:52   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Å nei!
Jeg burde ha sjekket at alle hadde husket det!

Næmmen kjære deg da, det er jo ikke din skyld. Er jeg som har glemt å legge inn bildet mitt.

Er forresten andre gang jeg gjør det, så nå er det slutt fra min side.

Gammel 27-02-08, 19:49   #16
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Skulle ha hatt flere stemmer, for dette var vanskelig. Masse fine bilder her.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 22:34   #17
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

dette var vanskelig! Like vanskelig hver gang, er så mange nydelige bilder.

Men denne gangen falt valget på Tove sitt bilde. Et herlig bilde

Gammel 27-02-08, 22:44   #18
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det ble Tuddelu denne gang også ja.

Enig i at det var mange fine bilder denne gang, så det hadde vært fint med en flervalgspoll.

Skulle gjerne lagt ut bidraget uten sladd, men har ikke fått avklart det med mor til den andre gutten. Dessverre ingen andre bilder som passet så godt til kategorien.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 23:01   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud. Jeg leder.

Er det lov å stemme på seg selv?

Gammel 27-02-08, 23:49   #20
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Herregud. Jeg leder.

Er det lov å stemme på seg selv?

Det står ikke noe om det i reglene. Men om det er en uskreven regel mot det her inne, aner jeg ikke.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.