|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møbler
Det er faktisk ulovlig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerDet burde jo bare være en fordel for container-leierne at andre tok tingene som de kastet, da får de jo mer plass til resten, og slipper å leie ny?
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerfinn.no er en fin ting. En veldig enkel og rimelig måte å bli kvitt møbler på. Litt penger kan man få også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Men, hvorfor? Er det noen som kan gi en god grunn for at det skal være ulovlig? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerSånt blir jeg provosert av. Det å henge opp en lapp på butikken om at møbler gis bort er noe av det minste man bør kunne gjøre. Selv har jeg gladelig tatt i mot brukte møbler. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerBåde jeg og samboeren er oppvokst i familier der ingenting kastes og merker at jeg er preget av det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerVil bare tipse om at i Sandvika (Bærum) er det en gjenbruksbutikk. Det er en arbeidstreningsbedrift for (hovedsaklig) tidligere rusmisbrukere.
|
|
|
#28 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerÅåååh, også søs som er på utkikk etter køyeseng. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Sånn er det her også. Personalet på fyllinga følger faktisk med på hva folk hiver, og plukker ut det som er salgbart. Ja, egentlig står de vel der for å hjelpe folk til å sortere tingene til riktig container. |
|
|
|
![]() |
|
|