Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 23:25   #21
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Er det bare meg

Ja, jeg lister meg inn, nusser dem, sier jeg elsker dem, og tar på dem dynene.

Gammel 03-03-08, 23:25   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er innom alle tre hver kveld før jeg legger meg jeg også. Tar på dem dyna og klapper og nusser litt på dem. Uansett hva de har funnet på den dagen så er de fryktelig søte når de sover.

Gammel 03-03-08, 23:29   #23
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke jeg. Ungene er så mye våkne om nettene allerede at jeg ikke driver med denslags risikosport!

Jeg nyter å ha lille skatt i senga mi, så jeg kan kose på henne hele natta. Så lenge det varer...

Gammel 03-03-08, 23:29   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Må alltid innom å se til alle tre før jeg legger meg. Bretter på dem dyna, kjenner om det er passe varmt/kaldt og stryke og nusse litt på dem. Mine barn har heldigvis gode sovehjerter, så for min del er det inge risikosport!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 23:29   #25
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Nei, det er ikke bare deg Rypejenta!!!
Kan ikke se meg mett på dem når de ligger og sover. Får ikke sove noen av oss før vi har vært innom rommene deres og hørt at de puster og har det bra.
Da faller jeg ofte for fristelsen og nusser og stryker litt på dem.

Gammel 03-03-08, 23:32   #26
Doremifa
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Doremifa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg gjør det, jeg og. Av og til må jeg bare ta bilde.

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 00:31   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

som inn og nyte synet av ungene mine når de sover? Hver kveld må jeg avbryte det jeg holder på med og gå inn og se på guttene mine. Susse de, stryke de over håret, snuse inn lukten av de og til slutt brette dynen godt om de. Akkurat da føler jeg meg som verdens heldigste mor.

Åh, nei, tror ikke du er den eneste.
Det gjør jeg hver eneste kveld, jeg får ikke sove før jeg har gått inn til lillegutt og sett litt på ham.

Gammel 04-03-08, 08:48   #28
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg er inne hos dem hver kveld før jeg legger meg, legger dyna over dem, stryker dem over håret og på kinnet. De er så nydelige der de ligger og sover.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 08:55   #29
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må titte innom dem ja. Ikke hver eneste kveld, men nesten. Noen ganger har de så fantastiske sovestillinger at jeg bare må be gubben ta en titt og, før jeg legger dem pent på plass.

Gammel 04-03-08, 09:06   #30
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke jeg. Ungene er så mye våkne om nettene allerede at jeg ikke driver med denslags risikosport!

Samme her. Vi har 5-metersgrense

Gammel 04-03-08, 20:10   #31
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekker de før vi legger oss, skjønne små kropper som ligger der og snorker.

Storesøster stryker jeg over håret før jeg brer dynen over henne, lillesøster er så var så der legger jeg dynen over henne og kommer meg fort ut. Orker ikke å sitte opp npen timer ekstra når jeg har gjort meg klar for natta.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 20:13   #32
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, jeg gjør det ikke.

Ikke jeg heller. Tar ingen sjanser på at de våkner.
Uansett så kommer de som oftest på morgenen og skal ligge ved siden av meg.
Lillebror skal ligge på armen min, og med armen rundt halsen min - going

Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 20:16   #33
Strilajento
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2008
Strilajento har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er innom alle de tre minste før jeg legger meg, finner ikke roen sjøl jeg om jeg lar være

Strilajento er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 20:20   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det gjør jeg hver kveld før jeg legger meg.

Gammel 04-03-08, 21:20   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må også inn til begge to før jeg legger meg... etter å ha plukket vekk x antall biler/ monstre fra 4-åringens seng, blir jeg stående og se..og se. Og så er det storebrors tur.... Litt lettere å faktisk få tid til å tenke etter hvor heldige vi er som har fått to friske og ( verdens søteste!) gutter når det er stille i heimen. Pleier faktisk tvinge søsteren min inn for å se på dem hvis hun er på besøk, men hun er heldigvis nesten like fortapt som meg

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 21:27   #36
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Må innom jeg og. Selv om han som regle våkner i løpet av natta. Sovende barn er noe av det vakreste som fins.

Gammel 04-03-08, 21:30   #37
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Tusta er litt kul
Standard

Jeg er inne for å fjerne leker fra sengen, legge over dyne, stryke og si at jeg er glad i henne.

Forøvrig så sover aldri jenta mi, hun ligger kun til lading.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 12:18   #38
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg har det også slik med min lille prinsesse. Særlig om det er kvelder og netter hun ikke våkner. Husker en gang da hun var liten baby og akkurat hadde begynt å sove i sengen om kvelden. Da gikk jeg opp og nøt synet av henne, kjente litt på hånden hennes og snuste inn lukten av henne. Så bare måtte jeg lette på dyna og se om hun var så fin som jeg husket fra dagen, og det var hun Så fin i pysjen sin, og plutselig så våken også

Gammel 09-03-08, 12:34   #39
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Må inn til de hver kveld å se på dem ja..
Pakke dem inn i dyna, og fnise litt over hvor søte de er når de ligger sånn og sover.

Men jeg holder meg unna nussing og klemming. I hvertfall på lillemann. Han har ikke så godt sovehjerte...

Gammel 09-03-08, 12:39   #40
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Christian liker ikke at døren hans er helt igjen når han legger seg. Så den er åpen littegrann. Når han har sovnet så titter jeg inn til han før jeg lukker døren ordentlig igjen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.