|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Det er bare Maxi-cosi som følger med, og på hjemmesiden er det ikke nevnt noe ekstrautstyr som gjør at du kan bruke andre seter. Jeg tror Quinny og Maxi-cosi er litt gift.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Har hørt om noen som har prøvd HTS sitt nyeste babysete, men husker ikke noe om hvor godt det passet siden det er over 1 år siden nå jeg var i den "bransjen". Var det IZI sleep det het tro? Husker ikke om det skulle passe på maxi cosi sine adapter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Adapteret til zappen er laget for Maxi Cosi, så da må i tilfelle HTS ha samme feste som det? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?
Men jeg mener at HTS sier at det skal passe, men så passer det ikke helt 100% allikevel? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?HTS sitt skal visstnok passe på Quinny ja.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?
Da prøver du bare setet på vogna i butikken før du kjøper det. Vil bare si at det er lurt å tenke seg om 2 ganger før du kjøper IZI sleep. Supert sete, men det er tungt. De jeg kjenner som har kjøpt setet har ikke orket å drive med å bære det ut og inn av bilen når en skal inn steder og hjemme pga. at det er så tungt å drasse allerede fra ungen er et par måneder gammel. Greit at du skal ha vogn å bruke på den, men sånn ut og inn av huset bruker en jo ikke akkurat vogn. Du kan uansett ikke bruke liggefunksjonen når du er ute å kjører bil, og når hvis jeg har tatt med babyen inn i Maxi Cosi setet og det ikke er helt ferdig med å sove, så har jeg bare puttet en flaste eller noe under setet sånn at det er tippet bakover i liggestilling når det står på gulvet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Jeg hadde izi sleep med zapp.Setet var tungt, men det var veldig kjekt å kunne legge ned ryggen om vi skulle en tur på butikken og han sovnet, ja.. De sovner OFTE den første tiden. Når han begynte å sove bare to ganger om dagen lot vi bare setet stå i bilen, det varer en stund siden det er såpass stort.
|
|
|
#10 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Ja det passet bra, lett å få på, men måtte få inn "teknikken" for å ta det av igjen. Men fungerte altså kjempebra. Regntrekket til zapp fungerte også bra nok til bilsetet. Og folk trodde det var en "ordentlig" vogn med bag
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvilke bilseter passer til zapp?Hts izi sleep passer på maxicosi addapterne ja. men det var noen i den første produksjonen som ikke festa, dette blei fiksa ganske kjapt. et nytt izi sleep skal altså feste( eller et som er ca året) |
|
|
|
![]() |
|
|