|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?I dag kunne jeg lese i VG at Ottar reagerer sterkt på at Mette-Marit denne uka besøkte Pro senteret i Oslo. De mener at hun ved dette tar stilling i debatten om hvordan prostitusjon bør angripes, og forventer at hun stiller opp i toget 8.mars under parolen "Kriminaliser horekundene" for å gjenopprette balansen.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Jeg tror Ottar i denne sammenhengen har behov for å provosere nok til at det blir lagt merke til i media ifbm. 8. mars. Jeg klarer ikke å plassere dette besøket i en annen sammenheng enn MMs medmenneskelighetsprofil.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?
Jeg satt igjen med samme spørsmål etter å ha lest artikkelen. Ottar ødelegger for seg selv her, mener jeg. Og om de nå egentlig har en "legitim" grunn til å mene det de gjør, så kan de ikke akkurat berømmes for å ha fått dette klart fram ...
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Ottars engasjement får vel de fleste til å ha en mening om Mette Marit og Pro senteret. Det fine med Ottar er at de skaper støtte eller engasjement for de de går ut mot. De virker mot sin hensikt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Expired
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Ottar er bare patetisk. Rett og slett.
|
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Jeg himler bare av Ottar i denne sammenhengen, jeg.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Ottar synes jeg ikke lenger har noen veldig god rolle i forhold til kvinnesak, men samtidig skal de nå honnør for at de faktisk er en gruppe som orker å engasjere seg da. |
|
|
|
#10 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Jeg bare ler av Ottar. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Syns Ottar bare virker pr-kåte..
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Jeg klarer ikke å se at MM er så veldig for prostitusjon, bare fordi hun besøker de prostituerte. For fanken, de er da mennesker de også. :stopper her for å unngå en laaaang debatt om prostitusjon: (Og etter å ha lest Mimmens innlegg, så vil jeg bare presisere at jeg ikke aner noe om dette senteret.)
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 07-03-08 kl 18:53. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg håper du har rett ifht at dette kommer pga 8. mars - for dette var bare tåpelig av Ottar. T-å-p-e-l-i-g! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Ottardamene er bare sure fordi ingen vil ligge med dem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#19 |
|
Expired
Knallbra!
|
|
|
|
#20 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Ottar er patetisk i sine utspill. De debattene de er med i får meg til å krympe meg og jeg ønsker ikke at de skal være talskvinner for meg når det gjelder kvinnesak. Det blir rett og slett flaut det de melder i debattene. Dette utspillet med Mette Marit er igjen et godt eksempel på deres manglende dømmekraft.
|
![]() |
|
|