Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeribukser for rumper i nordisk vår-size

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 19:30   #1
Left
Passiv

Standard

Dongeribukser for rumper i nordisk vår-size

Altså ganske voldsomme - hvor kjøper man det? Noen som har fine bilder?
Jeg liker at de sitter etter.
Bruker str 44/46, i tommer er det vel 34/36 tror jeg. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Må ha 84 cm /34 tommer lengde.

Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:33   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dongeribukser for romper i nordisk vår-size.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Altså ganske voldsomme - hvor kjøper man det? Noen som har fine bilder?
Jeg liker at de sitter etter.
Bruker str 44/46, i tommer er det vel 34/36 tror jeg. Korriger meg gjerne om jeg tar feil. Må ha 84 cm /34 tommer lengde.

Gratulerer med å ha landet i den vanskeligste jeansstørrelsen av alle!
Er selv ofte i den størrelsen - og saken er den at det er vanskelig å finne store nok bukser i vanlige butikker, og jeansene i stor-avdelinger er det helt feil passform på (i hvertfall for meg).

Følger spent med i tråden, og håper på tips selv!

Gammel 09-03-08, 19:33   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte akkurat noen fine på Lindex Generous. Litt høyt liv, og bootcut ben. Sitter som støpt!

Gammel 09-03-08, 19:35   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Zizzi har jeans som sitter bra på bredere romper. Men der bruker du nok en størrelse mindre.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:35   #5
Left
Passiv

Standard

Buksene på Kappahl pleier å være fine, men jeg har de jeg liker derfra, og gidder ikke kjøpe ny i en størrelse større

Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 20:58   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Pop In hadde bukser som satt perfekt til min runde bak og brede hofter! Jeg ble overlykkelig og kjøpte to stykker mens jeg var i gang!

Gammel 09-03-08, 21:01   #7
Left
Passiv

Standard

Pop In ja, det jeg sjekke ut.
Zizzi hvor er det? Det er ikke noen kjede eller? Her i lille naustbyen er det lite med spesialbutikker.

Glem det - fant ut at de har det faktisk i en av bygdene i nærheten her, samt i nabobyen - så Zizzi skal definitivt sjekkes ut. Kikket litt i Zizzi magasinet og utrooolig mye fint!!

Sist redigert av Left : 09-03-08 kl 21:09.
  Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:10   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg nesten ikke rumpe og lår, så mine slenger der rett som det er så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.. Eneste som funekr for meg er å kjøpe bukser med strikk ( som er pene altså, helt ærlig.. ) og ha en litt mindre str. Fant en på kappahl i str 44-46. Den er kjempe fin.. Tykt stoff så ikke alle bulkene mine synes så godt

Gammel 09-03-08, 21:12   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Simple Wish har bukser i den str.
Jeg er en 42-44, liker ikke for høye eller for lave i livet, men de fra Simple Wish passer rompa og sjokolade magen bra. De har 2 eller 3 benlengder, 30,32 og 34. Mine har jeg kjøpt på Taxi Strømmen eller Lillestrøm, men de har de og på B-Young.

Gammel 09-03-08, 21:52   #10
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Pop In ja, det jeg sjekke ut.
Zizzi hvor er det? Det er ikke noen kjede eller? Her i lille naustbyen er det lite med spesialbutikker.

Glem det - fant ut at de har det faktisk i en av bygdene i nærheten her, samt i nabobyen - så Zizzi skal definitivt sjekkes ut. Kikket litt i Zizzi magasinet og utrooolig mye fint!!

SOLO Gunerius
Storgaten 32
0184 Oslo
Tlf. 2217 0650

ZIZZI Moss
Dronningensgate 13
1530 Moss
Tlf. 6925 6690

ZIZZI Herkules
Ulefossvegen 32
3730 Skien
Tlf. 3552 4880

ZIZZI Byhaven
Olav Tryggvasonsgt.28
7011 Trondheim
Tlf. 7352 9900

ZIZZI Lørenskog Storsenter
Triaden, Gamleveien 88
1476 Rasta
Tlf. 6790 9429

SOLO Østfoldhallen
Dikeveien 28
1661 Rolvsøy
Tlf. 6934 1330

ZIZZI Madla
Amfi Madla
Madlakrossen 7
4042 Madla
Tlf. 5120 0898

ZIZZI Levanger
Magneten
7600 Levanger
Tlf. 7409 9830

ZIZZI Ski Storsenter
Jernbanesvingen
1400 Ski
tlf.: 6487 1217
Vestfold

ZIZZI Farmandstredet
Jens Mullersgate 3
3110 Tønsberg
Tlf. 3320 2300

ZIZZI M44
Jupiterveien 2
4340 Bryne
Tlf. 5148 4690

ZIZZI Steinkjer
AMFI Zebra
7725 Steinkjer
Tlf. 7414 4400

ZIZI Krokstad
Kjerraten 3
3055 Krokstadelva
tlf. 3287 6810

SOLO Arena
AMFI Arena
4836 Arendal
Tlf. 3702
6617

ZIZZI Åsane
Åsane Senter
5116 Ulset
Tlf. 5524 5359

ZIZZI Stjørdal
Hell Kjøpesenter
7500 Stjørdal
Tlf. 7482 8530

ZIZZI Hønefoss
Arcaden - Storgt. 7
3510 Hønefoss
Tlf. 3212 0950

SOLO Arendal
Havnegata 1
4836 Arenda
l
Tlf. 3702 9009

ZIZZI OS
AMFI Os, Kuven
5200 Os
Tlf. 5657 2100

ZIZZI Narvik
Amfi Narvik
8514 Narvik
Tlf. 9077 2214

ZIZZI Liertoppen
Drammensveien 201
3420 Lierskogen
Tlf. 3285 4990

SOLO Vennesla
Holbergshus
4700 Vennesla
Tlf. 3815 9700

ZIZZI Voss
Hardangervegen 25
5700 Voss
Tlf. 5653 0626

ZIZZI Trekanten
Plassmyr v. 50
8008 Bodø
Tlf.: 7556 1593

SOLO Gjørvik
Storg. 10
2815 Gjørvik
Tlf. 6160 0883

ZIZZI Sørlandscenter
Barstølveien 31-35
4659 Kristiansand
Tlf. 3804 9151

ZIZZI Førde
Hafstadvegen 48
6800 Førde
Tlf. 5782 3060

ZIZZI Jekta
Heilovegen 4
9015 Tromsø
Tlf. 7767 9220

ZIZZI Kirkenes
AMFI Kirkenes
9900 Kirkenes
Tlf. 9077 2214
Til forside

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:03   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeribukser for rumper i nordisk vår-size

Jeg har faktisk funnet et par fine bukser på cubus. Passe lavt liv, litt tøffe detaljer, ganske fin vask og fin pris også. Jeg som vanligvis bruker 46 måtte ha 44 i disse, de har god stretch, og er finest om de sitter ganske tight. De har forøvrig fin vidde i leggen til en med stor rumpe, syns jeg.

Gammel 10-03-08, 19:42   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Abonnere på tråden.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 19:45   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guniss sier Siplewish fra B-young er bra. Selv har jeg motsatt problem. Får sæggerompe i alle bukser. Ikke artig det heller.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 20:25   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg Simple Wish.
Det er bukser som definitivt passer meg med litt (mye) ekstra på rompe og lår.

Dessuten er ded litt stor i str, så det er litt "morsomt" å kjøpe der

De har iallefall str din! Men kjøp de til 599, de er penest. Finnes noen billigutgaver og.. de er ikke så fine i fasongen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 20:32   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Pop in savnes stort, men de er kjøpt opp av Voice of Europe. Der har de imidlertid et par jeans i stretch som er fantastiske, jeg bor i dem. Kjøp en størrelse mindre enn du tror, jeg er en stor 44/liten 46 og bruker strl 42 i disse, dermed er de ikke blitt slaskete etter bruk men sitter fint

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:31   #16
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei,
Enten dere tror det eller ei, men Miss Sixty har bukser som passer til oss som er litt brede over hoftene! De har en modell som heter Eden, og den er litt sånn "vanlig" jeansmodell, men ser ganske kul ut med ganske smale ben.Har den selv både i ren bomull og i bomull/stretch, og de er kjempegode! Spesielt den med litt stretch.
Faktisk så har Miss Sixty mye bra!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:36   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem er det som selger simple wish?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:44   #18
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Ei i barselgruppa mi fant kjempefine bukser på Gina Trikot opp til strl. 48. Jeg aner ikke hvilken type det var, jeg har bare ikke kommet meg innom butikken selv, men den skal absolutt sjekkes ut.

Gammel 27-03-08, 13:46   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvem er det som selger simple wish?

Taxi og B-Young.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:06   #20
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Må finne en B-young butikk da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.