|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Jeg ler og ler av snøgrillingen til mannen til Fnatten!
![]() |
#83 |
I farta!!
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?
Blir bedre og bedre med hage til større dei små blir.
![]() |
#84 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Vi bor i byen og savner foreløpig ikke hage. Så leser jeg denne tråden og lurer på om vi er helt rare som synes vi har det helt greit uten. Vi har i tillegg akkurat flyttet i ny og større leilighet.
![]() |
![]() |
#85 |
Livsnyter
|
Jeg ville heller aldri ha byttet bort hagen. Vi bruker vår mye og den er nøye inngjerdet slik at vi kan slippe både bikkjer og barn ut uten å være redd for at de skal komme seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Vi trives forsåvidt fint i vår veldig sentrale leilighet i tredje etasje uten annen uteplass enn en knøttebakgård med sykkelstativ og søppelkasser. Men hvis vi skulle flyttet, nå mens Poden er liten, skulle det vært til et sted med en eller annen form for uteplass - om ikke egen hage, så i alle fall en stor bakgård, eller en lekeplass eller park rett utenfor. Jeg kunne godt tenkt meg en hageflekk eller i alle fall balkong (med balkongkasse) for min egen del, men jeg klarer meg jo fint uten; Poden har derimot flere ganger småklaget over at det overhodet ikke finnes muligheter for ham til å leke ute alene.
![]() |
#87 |
Kidding, right?
|
De har ikke engang vedtatt reguleringsplanen ennå jo!
![]() |
![]() |
#90 |
Epikur
|
Jeg håper virkelig vi kan finne et ok hus sammen i sykkelavstand til Løkka/Carl Berner, med hage og hekk. Jeg er klar.
![]() |
#91 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Vi har rekkehus med liten hage. Stor veranda/platt har vi, og litt plen rundt vår del. Vi savner derimot større område, selv om vi har det greit og har lekeplassen 5 meter fra inngangsdøra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
<*(((<
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Jeg har gjort det du vil, altsaa byttet ut hus med stor hage litt i utkanten av byen til stor leilighet (6,5 roms - over 200 kvadrat boareal - men bare to smaa balkonger) som ligger veldig sentralt, dog med kort avstand (les 2 minutters gange) til kjempestor park. Jeg er bosatt i en europeisk storby og hadde alltid hatt et önske om aa bo mer sentralt. Ville jo gjerne ha baade i pose og sekk (les sentralt og med hage), men falt pladask for den leiligheten vi bor i naa og flyttet dit da gutten vaar var 6 mnd. gammel. Jeg elsker leiligheten og beliggenheten den har, men innrömmer saa gjerne at jeg ofrer mye av tid som jeg ellers kunne benyttet til andre ting, paa aa oppsöke grönne utearealer med gutten min siden vi mangler hagen. Jeg kan jo ikke bare aapne dören og slippe han ut - langt derifra. Dette gaar greit for meg siden jeg bare har ett barn og er hjemmevaerende (han gaar i halvdagsbarnehage), og jeg ville gjort det samme igjen for denne leiligheten. Hvis du er innstilt paa aa ofre tilsvarende for at barna skal faa utetid, er det et greit valg, men et offer er det, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Vi kan bytte! Vi har leilighet på Majorstua rett ved Frognerparken og vil gjerne ha rekkehus med hageflekk utover i Bærum
![]() |
#96 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?Dere flyttet til rekkhus med hage for tidlig. Man må bo i leilighet med barn og bli skikkelig lei det, for å verdsette den lille hageflekken ordentlig.
![]() |
#97 |
Glamorøs
|
Det tror jeg på.
![]() |
#98 |
kan tilsettes alkohol
|
Nei, nei, det trenger man ikke før barnet er tre år kan det se ut som i denne tråden.
![]() |
#99 |
Sviiisj!!
|
Neida, takket være frykten for nettopp disse tingene, kommer du til å gå en lys midtlivskrive i møte, og gå med bar mage på rave-party
![]() |
#100 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg synes barn i byen har vært hyggelig frem til nå. Nå blir hun 3 og skal bli storesøster og da ser jeg behovet for hage. Så vi tar turen til rekkehus i Bærum øst med 150m til oppegående T-bane |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|