|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Opp og ned
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Den ene jeg ga en gang var rett og slett hevnprikk, men jeg husker ikke hvem det var, bare saken. De andre husker jeg overhodet ikke. Lurer på om det var noen troll.
|
|
|
#44 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Jeg tror jeg har gitt en, eller så tenkte jeg bare på det. Men husker ikke hvem som (eventuellt) fikk den. Mulig det blir noen flere i dag. Hvordan var dette, hevnprikking er greit eller? :Skuler på Sitronen og Skremmeren: |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Metallica!!
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Jeg husker alle 4 rødprikkene jeg har gitt, den ene husker jeg ikke hvem jeg gav til, men husker veldig godt situasjonen, de andre 3 husker jeg personene og situasjonen.
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Jeg har aldri rødprikket - er selvfølgelig altfor veloppdratt til slikt. |
|
|
|
#48 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?
Hevprikking er selvsagt ikke greit. Du må i stedet sette deg ned og reflektere litt over prikkene. Stille deg selv spørsmål som "hva kunne jeg gjort annerledes, o.l.".
|
|
|
#50 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Har aldri rødprikket noen her inne enda. Heller ikke på et annet forum hvor jeg er hyppig gjest, i hvertfall ikke som jeg kan huske. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Jeg husker nok de første, men siden er det temmelig tåkete. Lurer på om jeg var med i Farg Mildrid Rød-gjengen?
|
|
|
#52 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Nei. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?I likhet med Inagh har jeg bare rødprikket en gang i min forumkarriere, og det var den samme demokratdusten, så den husker jeg godt. Jeg hadde lyst til å rødprikke på NM noen ganger, men gadd ikke styre med det. Har ikke fått noen selv heller, bortsett fra en grønn en som jeg nok tror egentlig skulle vært rød etter kommentaren å dømme. Det var i en svært hormonell og opphetet rett-før-fødseldebatt i barselklubben.
|
|
|
#55 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Husker en person som har fått flere, men ikke de andre.
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Det kan jeg huske ja, for det er ikke en eneste en. |
|
|
|
#58 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Jeg har aldri rødprikken, men kommer vel aldri til å glemme hun som virkelig burde fått en haug røde prikker. Men hun er på NM da.
|
|
|
#59 |
|
By the Sea
|
Sv: Husker du hvem du har rødprikket?Rødprikker ikke
|
|
|
#60 |