Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som vil drikke rødvin sammen med meg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 14:26   #221
Left
Passiv

Standard

Sv: Noen som vil drikke rødvin sammen med meg?

Jeg fikk parten min i går for å si det sånn. Var også ute. Det frister ikke veeeeldig med rødvin i dag

Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 14:31   #222
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Stakkas gutten min har spydd inatt hos moren min!
Må si jeg har dårlig samvitighet nå ja. Jeg var ute og koste rumpa mi av meg, mens gutten min har spydd og spydd!

Gammel 16-03-08, 14:53   #223
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Stakkas gutten min har spydd inatt hos moren min!
Må si jeg har dårlig samvitighet nå ja. Jeg var ute og koste rumpa mi av meg, mens gutten min har spydd og spydd!

Neida, Azi- ikke ha dårlig samvittighet for det!! Jeg er sikker på at moren din ga ham den beste omsorg! Kunne vel ikke vite at han skulle bli dårlig du.

Gammel 16-03-08, 16:13   #224
Oschi
Nykommer

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Neida, Azi- ikke ha dårlig samvittighet for det!! Jeg er sikker på at moren din ga ham den beste omsorg! Kunne vel ikke vite at han skulle bli dårlig du.

Helt enig.
Vi har lov til å kose oss litt også. Du kan kose med sjuklingen din i dag!

Gammel 16-03-08, 22:46   #225
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var litt i overkant rødvinsberuset i går, ja, men befant meg ikke i nærheten av pc-en min. Kanskje likeså greit.

...det gikk med en Amarone, en Nebbiolo og noe gammelt fra en papp, kresenheten forsvant ganske fort, gitt. Rødvinsguden smekket meg på lanken for akkurat det i dag tidlig, og jeg ytret vel antageligvis også de berømte ord "jeg skal aldri drikke igjen! Banna bein!", men nå er formen fin og flott, og jeg er klar for nye utfordringer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 22:57   #226
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var litt i overkant rødvinsberuset i går, ja, men befant meg ikke i nærheten av pc-en min. Kanskje likeså greit.

...det gikk med en Amarone, en Nebbiolo og noe gammelt fra en papp, kresenheten forsvant ganske fort, gitt. Rødvinsguden smekket meg på lanken for akkurat det i dag tidlig, og jeg ytret vel antageligvis også de berømte ord "jeg skal aldri drikke igjen! Banna bein!", men nå er formen fin og flott, og jeg er klar for nye utfordringer.

Drakk du mer enn 2 flasker vin alene? Hadde jeg vært i nærheten av et slikt konsum kunne jeg like gjerne startet påskeferien i dag.

Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 23:01   #227
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Drakk du mer enn 2 flasker vin alene? Hadde jeg vært i nærheten av et slikt konsum kunne jeg like gjerne startet påskeferien i dag.

Burde jeg si "ja" nå og late som jeg er tøffetøff og "ingen kan drikke meg under bordet?"

Nei, ikke alene. Det var et samarbeidsprosjekt, og jeg og min venninne fikk atter en gang bevist at vi er gode partnere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 23:06   #228
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyr i drift, vil jeg heller kalt det.

Gammel 17-03-08, 00:00   #229
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, du burde virkelig vurdere å prøve en amarone en dag, Nebbia.

Min tid vil komme. Min tid vil komme.

Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:04   #230
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Min tid vil komme. Min tid vil komme.

Emneord
nittitallsmimring

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.