|
|
#21 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: P4?P4 er helt grei bakgrunns-radio på jobb
|
|
|
#23 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: P4?Holder meg langt unna P4 og kanal 24. Hører på P3 og P2 (og barnetimen på P1..) evt. de kule osloradioene når jeg husker det.
|
|
|
#24 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: P4?
Han er nyhetsjournalist og har 17.30 noen dager.
|
|
|
#27 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: P4?P4 er den kanalen vi hører på. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: P4?Her hører vi på P4 når vi kjører bil. Ellers hører vi fint lite på radio i det hele og store.
|
|
|
|
#29 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: P4?Drittkanal. Det samme gjelder Kanal 24. Det sier jeg KUN pga reklamen - jeg har ikke grunnlag for å uttale meg om det redaksjonelle innholdet eller spillelistene. Obviously, siden jeg aldri hører på det annet enn når jeg sitter på i bilen med en kollega...
|
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: P4?Jeg hører bare på P4 om radioen er på. Kanal 24 er bare noe forferdelig møl!! P4 er veldig bra og har noe for enhver smak, ihvertfall nesten!
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: P4?P4 er greit nok, det. Det er ikke sikkert at man skal si høyt her inne at man hører på P4, men jeg gjør det rett som det er. Jeg har uansett bare radioen på som bakgrunnsmusikk/ -lyd. Jeg hører som regel ikke etter. Da burde jeg nok hørt på andre kanaler. P4 er fint når jeg kjører bil eller vasker huset. De sender dessuten masse musikk som jeg hørte på da jeg var ungdom. :nostalgisk: |
|
|
|
|
|
#34 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: P4?De gangene jeg hører på rdio er det P4.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: P4?
P3 er den eneste kanalen jeg i farten kommer på som jeg aldri hører på. Jeg synes den påtatte überhippe stilen er pinlig. Håkon Moslett som sikkert er godt inne i midtlivskrisen gjør det han kan for å fremstå som en kuul 17-åring. Dessuten foretrekker jeg å slå på radioen en lørdag formiddag uten å risikere å få servert bruksanvisninger på oral- og analsex. |
|
![]() |
| Emneord |
| petretti |
|
|