|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?Jeg jobber i det private, og vi holder stengt i morgen :heldig:. Det samme gjelder julaften og nyttårsaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?på gammel jobben til mann,privat ,så hadde de vanlig dag ondag,de på dagtid(7-15 folkene)
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 18-03-08 kl 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Står på egne ben
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?Jeg jobber i det private og vi har egentlig ordinær dag på onsdagen. Nå har jeg fri hver onsdag, men de som skulle jobbe fikk beskjed av sjefen at de kunne gå etter kl. 14 om det var rolig. Vi jobber i en sånn bransje at det blir rolig etter 12 stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?Her jobber vi til kl 16.
![]() |
#26 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?
![]() |
#27 |
Etylbarbital
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?Vi har arbeidsdag frem til kl. 1330 på onsdag, tror jeg. Jeg går mot strømmen og benytter til å fylle på fleksitidkontoen min. Resten av røkla avspaserer i stedet for å kaste bort en feriedag på halv (trekvart) dag. (Stort, privat firma.)
![]() |
#28 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Krav på halv dag onsdag?Vi har påtvunget feriedag i morgen, vi. Det passer fint for meg som skal ha fri uansett.
![]() |
|
|