|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lett rørt
|
Malm kommode fra IKEAEr det noen her som bruker den til å stelle på?
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Malm kommode fra IKEAHvor mange skuffer er det?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Malm kommode fra IKEADen finnes vel i to ulike høyder? Bortsett fra den som kan brukes som nattbord..
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Malm kommode fra IKEAJeg tror den med fire skuffer blir litt høy. Jeg hadde tenkt å bruke den til stelling (men prøvde det faktisk aldri, så hundre prosent sikker er jeg ikke), men endte opp med å stelle på gulvet i stedet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: Malm kommode fra IKEAPass på å feste den til veggen med den festeanordningen som følger med iallefall! Vi har noen av den andre kommodetypen (hva heter den igjen?) og de tipper framover når alle tre skuffene er ute samtidig. Skummelt!
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Malm kommode fra IKEAHar kommodene som har to små og 4 helbreddeskuffer. Tenker at den som har 4 skuffer (hvis det er noen som har det) er en helt grei arbeidshøyde. jeg synes Malmkommodene er kjempeflotte. Solide og står greit. Tunge som dyr, så det er nok lurt å feste de til veggen hvis de skal være i nærheten av barn, da kommoden vil vinne over barnet.
|
|
|
#8 |
|
Quiet, please
|
Sv: Malm kommode fra IKEADe MÅ festes i veggen, ja. Vi har den høye, smale kommoden, og jeg trengte bare å åpne nederste skuff og omtrent bare knipse på toppen av skuffen for at den vippet. Kjempefine kommoder.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Malm kommode fra IKEAVi har den med 4 hele skuffer som stellebord. Den er passe høy for meg som er 175 cm, høyere enn "vanlige" stellebord. Suverent god plass i skuffene.
|
|
|
#10 |
|
Lett rørt
|
Sv: Malm kommode fra IKEA
Skal ha den på badet, ja. Men vi har ett eget vaskerom til vaskemaskin og tørketrommel, så det går nok bra.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Malm kommode fra IKEAMalm kommoder er geniale og kan brukes til alt.
|
|
|
#12 |
|
Glad
|
Sv: Malm kommode fra IKEANå ser jeg at jeg har blandet sammen Malm og Hopen i mitt forrige innlegg. Det er Malm jeg mener som tipper framover når man har tre skuffer ute. Noe som fort kan skje om man lar et barn være uten tilsyn i nærheten av den!
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Malm kommode fra IKEA
Det følger med feste til å sette i vegg, så slipper man være redd for det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lett rørt
|
Sv: Malm kommode fra IKEAVi har badekar, ja. Men det er ekstra bredt, så jeg er redd at den ikke når fra kant til kant om du forstår hva jeg mener. Vi fant også en som kunne forlanges, men da ville vi blitt stående med en ubehagelig knekk i ryggen for å nå inn til ungen som ligger oppå, for selve stelleplassen er likevel i midten av badekaret.
|
![]() |
|
|