Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken iPod vil jeg ha?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-08, 00:03   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken iPod vil jeg ha?

Jeg har lyst på iPod, men jeg skjønner jo ikke bæret av hvilken jeg skal velge. Jeg skal først og fremst ha endel musikk på den, samt podcasts. I tillegg lurer jeg på om jeg skal ha kopi av bildene våre på den. (Vi har ca 20GB med bilder.)

Hvilken skal jeg velge og hva "trenger" jeg av tilbehør?

Gammel 22-03-08, 00:12   #2
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: Hvilken iPod vil jeg ha?

denne er kjekk: http://www.apple.com/no/ipod/whichipod/

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 04:30   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville valgt en iPod Touch, med 16 GB eller mer. 8 GB blir nok litt knapt hvis du skal ha en del bilder på den også. Den har stor skjerm, så den er nok den beste å se bilder på.

Gammel 22-03-08, 12:23   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken iPod vil jeg ha?

iPod Touch, helt klart. Jeg fikk den av mannen for noen uker siden, den med 32GB og den er aldeles vidunderlig. *nyforelsket* Jeg har mengder av musikk, endel bilder, og lydbøker på den, og den kan man jo bruke til så mye annet også. Jeg bruker kalender funksjonen og syncer den med mac-en, også bruker jeg den til å skrive handlelister på. Jeg kan også surfe fra den, og har brukt den for å sjekke mail og slikt på steder med nett, det er veldig kjekt.
Bruker den også til "backup" av kontakter fra tlf.
Også har den masse morro da, som spill og youtube og slike ting. Og det fungerer veldig bra.
Også er den by far den lekreste, touch-funksjonene er helt vidunderlige.
Og ja, best å se bilder på.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 12:30   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilken iPod vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

iPod Touch, helt klart. Jeg fikk den av mannen for noen uker siden, den med 32GB og den er aldeles vidunderlig. *nyforelsket* Jeg har mengder av musikk, endel bilder, og lydbøker på den, og den kan man jo bruke til så mye annet også. Jeg bruker kalender funksjonen og syncer den med mac-en, også bruker jeg den til å skrive handlelister på. Jeg kan også surfe fra den, og har brukt den for å sjekke mail og slikt på steder med nett, det er veldig kjekt.
Bruker den også til "backup" av kontakter fra tlf.
Også har den masse morro da, som spill og youtube og slike ting. Og det fungerer veldig bra.
Også er den by far den lekreste, touch-funksjonene er helt vidunderlige.
Og ja, best å se bilder på.

Er den forferdelig dyr?

Gammel 22-03-08, 12:41   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvilken iPod vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Er den forferdelig dyr?

Jeg fikk den jo i gave, så jeg vet ikke, og vil ikke søke det opp heller.
Men bruk google så finner du det nok.

http://www.apple.com/no/ipodtouch/

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 14:23   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Her er prisene:

http://store.apple.com/Apple/WebObje...pod/ipod_touch

Emneord
ipod

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.