Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva er lavt for en mann
Under 185 cm 4 1,58%
Under 180 cm 37 14,62%
Under 175 cm 74 29,25%
Under 170 cm 116 45,85%
Under 165 cm 22 8,70%
Deltakere: 253. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-08, 22:04   #21
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lav høyde for en mann?

Jeg har aldri falt for noen som har vært lavere enn 1,75.
Det er rart, synes jeg, at "alle" jeg har vært forelsket i (ganske mange ) har i grunnen vært ganske like. Betyr det at det ikke er det indre som teller, for meg, da?

(Naturligvis ER det det indre som teller, men jeg stusser litt over likheten mellom "ofrene" mine).

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 22:42   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Under 175 cm.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 22:45   #23
Solblomst
Passiv

Standard

Under 180.

Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 23:04   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva regnes som lavt høyde for en mann?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er du en mann?!

Nei.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 23:08   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg har aldri falt for noen som har vært lavere enn 1,75.
Det er rart, synes jeg, at "alle" jeg har vært forelsket i (ganske mange ) har i grunnen vært ganske like. Betyr det at det ikke er det indre som teller, for meg, da?

(Naturligvis ER det det indre som teller, men jeg stusser litt over likheten mellom "ofrene" mine).

Jeg har alltid innbilt meg at jeg må ha menn som er høyere enn meg, men jeg har vært knallforelsket i tre stykk på min egen høyde og kanskje til om med litt mindre enn meg. Men mannen min er høyere enn meg da.

Gammel 22-03-08, 23:16   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Under 170 cm.

Jeg er selv nokså lav (162 cm), med en høy mann (190 cm). Han er verdens flotteste, men sånn bortsett fra det, har jeg alltid vært begeistret for menn på rundt 170 cm. Jeg liker så godt å være omtrent i hodehøyde med min kjære, og nå er jeg det kun i rulletrapper (da passer jeg alltid på å innta trinnet over). Likevel har alle mine seriøse kjærester vært godt over 180.

Akk, man kan ikke få alt.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 23:39   #27
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil si at en mann som er under 175 cm er lave.

Gammel 23-03-08, 00:17   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også 175 er et vendepunkt. Menn over det vil jeg sjelden tenke over høyden på (før de bikker 195, kanskje), under det vil jeg vanligvis tenke at de er lave. Det er ikke noe problem for meg, men jeg har aldri falt for gutter som er lavere enn 170. :tenketenke:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 00:30   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg regner rundt 180 for nokså normalt, de over som nokså høye, og de under som nokså lave. Akkurat hvor grensa går vet jeg ikke, men jeg stemte 180.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 00:33   #30
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sier som Karamell: Alle som er like høye eller lavere enn meg anser jeg som lave. Dvs under 180 cm.

Gammel 23-03-08, 00:34   #31
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en sønn som ser ut til å bli maks 165 cm, så hvis noen har lyst på en veldig sjarmerende svigersønn som kan tørke av bordet, og har døtre som ser ut til å bli i passende høyde og ser på det som en realistisk oppgave å lære dem at små menn er best, så kan vi kanskje gjøre en avtale?

Bill. mrk. "Søt svigermor"

Gammel 23-03-08, 00:35   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jeg sier som Karamell: Alle som er like høye eller lavere enn meg anser jeg som lave. Dvs under 180 cm.

Jentungen din blir ikke tatt med i betraktningen, så du kan bare glemme den søknaden.

Gammel 23-03-08, 01:20   #33
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Under 170 synes jeg er lavt.

Gammel 23-03-08, 02:10   #34
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

1,80 m er lavt i min verden.

I min verden også

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:59   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har en sønn som ser ut til å bli maks 165 cm, så hvis noen har lyst på en veldig sjarmerende svigersønn som kan tørke av bordet, og har døtre som ser ut til å bli i passende høyde og ser på det som en realistisk oppgave å lære dem at små menn er best, så kan vi kanskje gjøre en avtale?

Bill. mrk. "Søt svigermor"

Hvordan vet du det så tidlig?

Gammel 23-03-08, 10:39   #36
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Under 1.65 regner jeg for å være en lav mann, og jeg er sammen med en lav mann.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:49   #37
LinKa
Passiv

Standard

Under 1.75 synes jeg er lavt.

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:53   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, det lurte jeg også på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 11:08   #39
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sambo har vært veldig opptatt av at vår sønn skal få en "normal" høyde siden han er litt over 1.60 selv.
Ifølge legen vi har snakket med kan man utfra vekstkurven de første leve årene, "normalen" for aldreren og foreldrenes høyde, anslå barnets høyde som voksen.
Vår sønn anslås å få en høyde på ca 1.75, dette utfra min høyde (1.73) og at sambos høyde er et resultat av at han var mye syk som barn.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 11:18   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under 175.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.