|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() FotobøkerJeg vil lage og bestille en fotobok, og lurer på hvilken av kjedenes løsninger dere er fornøyd med. Ser at japanphoto/elkjøp har vunnet noen tester, men jeg likte ikke programvaren deres. Tar jo så himla lang tid, og var veldig knotete synes jeg...
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: FotobøkerJeg har brukt FotoKnudsen og Elite Foto. Var fornøyd med begge deler, men for å få et veldig godt resultat må man ha ganske høyoppløselige bilder, og selv da blir det ikke ordentlig fotokvalitet. Selv de skarpeste bildene ser litt uskarpe ut. Begge redigeringsprogrammene var ganske tidkrevende, men bøkene ble kjempefine altså, så det var verdt det.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotobøkerJeg har laget fotbok hos FotoKnudsen og er ganske så fornøyd. Men, det er som Kasia sier at det ikke blir ordentlig fotokvalitet på bildene. Programmet synes jeg var helt greit å bruke.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Fotobøker
Hvis ikke pris er viktig, så kan du kjøpe deg en Mac, så får du det beste resultatet. :deltar enda mer konstruktivt:
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fotobøker
Pris er ikke viktig, men innen visse grenser da...
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotobøkerJeg syns Elkjøp funka greit og resultatet var bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|