Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fotobøker

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 10:17   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Fotobøker

Jeg vil lage og bestille en fotobok, og lurer på hvilken av kjedenes løsninger dere er fornøyd med. Ser at japanphoto/elkjøp har vunnet noen tester, men jeg likte ikke programvaren deres. Tar jo så himla lang tid, og var veldig knotete synes jeg...

Jeg vil ha mulighet til å sette inn bilder i forskjellige størrelser (selvsagt), skrive tekst, velge bakgrunner (kommer til å velge ganske nøytrale bakgrunner) og å flytte ting fritt rundt på siden. Den ferdige boka skal selvsagt være veldig fin og i bra kvalitet. Pris er ikke viktig for meg, hvis boka bare blir bra.

Gammel 25-03-08, 10:23   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotobøker

Jeg har brukt FotoKnudsen og Elite Foto. Var fornøyd med begge deler, men for å få et veldig godt resultat må man ha ganske høyoppløselige bilder, og selv da blir det ikke ordentlig fotokvalitet. Selv de skarpeste bildene ser litt uskarpe ut. Begge redigeringsprogrammene var ganske tidkrevende, men bøkene ble kjempefine altså, så det var verdt det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 12:02   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg har laget fotbok hos FotoKnudsen og er ganske så fornøyd. Men, det er som Kasia sier at det ikke blir ordentlig fotokvalitet på bildene. Programmet synes jeg var helt greit å bruke.

Gammel 25-03-08, 12:18   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhoto. (Men da må man ha Mac ...)

Gammel 25-03-08, 13:39   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Pris er ikke viktig for meg, hvis boka bare blir bra.

Hvis ikke pris er viktig, så kan du kjøpe deg en Mac, så får du det beste resultatet. :deltar enda mer konstruktivt:

Gammel 25-03-08, 14:07   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvis ikke pris er viktig, så kan du kjøpe deg en Mac, så får du det beste resultatet. :deltar enda mer konstruktivt:

Pris er ikke viktig, men innen visse grenser da...

Har prøvd meg frem på fotoknudsen nå, og liker den bedre enn japanphotos løsning i allefall!

Gammel 25-03-08, 14:42   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns Elkjøp funka greit og resultatet var bra.

Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.