Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterpose til OTH-bag?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 15:58   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Vinterpose til OTH-bag?

I dag innså jeg pluttselig at vi trenger en vinterpose til OTH-bagen. Sist fødte jeg i mai, og da kunne vi ta i bruk Voksien i sportsvogna innen vinteren kom, men denne gangen får vi barn i august og må ha en som det er plass til i OTH-bagen.

Alle dere erfarne småbarnsmødre og -fedre, hva slags pose anbefaler dere meg? Ja for det er jo mange som har OTH her har jeg skjønt .

Gammel 25-03-08, 19:12   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Vinterpose til OTH bag?

T2H sin er billig etter kvaliteten - kjempegod pose, lett og varm.

Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:18   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler OTH sin buggymummy.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:44   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en gammel og liten saueskinnspose.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:46   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg har en gammel og liten saueskinnspose.

Det var det vi hadde til storebror (etter meg og broren min), men den har revnet og er ikke brukanes.

Gammel 25-03-08, 19:57   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterpose til OTH-bag?

Ticket To Heaven-posen er tynn og varm iallefall! - og relativt billig (800 for 110cm-modellen)

Gammel 25-03-08, 19:58   #7
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ticket To Heaven-posen er tynn og varm iallefall! - og relativt billig (800 for 110cm-modellen)

Skal sjekke opp det tipset. Håper å slippe litt billig unna ettersom det er sistemann og vi har Voksien med en gang vi går over til sportsvogn.

Gammel 26-03-08, 13:33   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal bruke Buggymummy i OTH-bag, og skinnpose senere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 09:23   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Voksien med en gang vi går over til sportsvogn.

Vi har også voksi nå - jeg tenker å selge den og kjøpe tth i stedetfor. Voksien er fin og flott, men så innmari svær synes jeg.

Gammel 27-03-08, 13:36   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Teutonia sin dunpose. Den har vi. Den er myk og varm. Koster rundt 1200,- og fås i sort, blå og beige, tror jeg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.