Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tumleplassen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 13:34   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Tommel opp

Tumleplassen

Jeg bestilte noe der for en stund siden. www.tumleplassen.no Det var rett etter leggetid, og allerede dagen etter kl halv 9 var pakka registrert sendt. Den var hos meg dagen etter der.

Frøkna er veldig fornøyd med det hun fikk. Hun elsker hester, og de har en serie der som heter rideskole / bondegård. Hun er så fornøyd. Bondegården er strålende.

Som en bonus fikk vi en ekstra hest på kjøpet. Jeg har hele tiden glemt å legge inn litt skryt, men jeg synes jeg må gjøre det.
De gjerde konstruksjon er veldig fine. Det er ikke grenser for mye man kan dele den inn, og utvide. Kjøpte begge gjerd-typene, og de utfyller hverandre.

Er ikke måte på til skryt.
Dyrene er helt på høyde med de som vi har kjøpt i lekebutikken. Husker ikke hva de heter nå

Gammel 26-03-08, 13:50   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: tumleplassen

Interessant - må sjekkes ut.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 13:53   #3
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siden virket veldig fin.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 13:55   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:nysgjerrig:

Gammel 26-03-08, 13:56   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan bare tenke meg å være en gutt å se den pirat/ridder delen..

De tingene finnes under rollelek. Så det er sagt.. Skulle tro jeg eide den, slik som jeg skryter

Gammel 26-03-08, 14:00   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Likte bondegården veldig godt. Kanskje noe å tipse besteforeldre om til den kommende 3 års dagen her i huset.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 14:02   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Likte bondegården veldig godt. Kanskje noe å tipse besteforeldre om til den kommende 3 års dagen her i huset.

Ja, vi hadde lett etter en lenge. Enten har de vært skrekkelig dyre, eller veldig upraktiske. Denne er veldig enkel, men veldig pen.
Man kan åpne tak, og den har en stor åpning bak. Greie dører som er lette åpne, og som ikke blir så lett ødelagte.

Helt klart en fin gave. Vi fikk tilskudd. Nå er det grisehuset og stallen som står på ønskelisten, men vi får se an til sommeren.

Gammel 26-03-08, 14:23   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der var det mye fint.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:11   #9
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Tumleplassen

Ridderborgen er utsolgt

Gammel 29-03-08, 11:17   #10
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg kan bare tenke meg å være en gutt å se den pirat/ridder delen..

Det hadde vært drømmen for min gutt. Han samler på riddere.

Gammel 29-03-08, 12:20   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde vært lykkelig over den rideskolen da jeg var yngre - det var utrolig flotte og forseggjorte leker!

Gammel 30-03-08, 01:45   #12
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg hadde vært lykkelig over den rideskolen da jeg var yngre - det var utrolig flotte og forseggjorte leker!

Jeg tar meg i å sikle etter den. Jeg leker her med jenta sine ting, både med henne og uten
Jeg ønsket meg slike dyr, men de var alt for dyre. Men de det er verdt det nå, for jenta blir en racer på den norske faunaen.

Gammel 30-03-08, 10:01   #13
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg bestilte en del fra Tumleplassen ved juletider og var utrolig fornøyd. Flott kvalitet på lekene og rask leveringstid. Jeg fikk pakken to dager etter bestilling, til tross for at jeg bestilte midt i julerushet.

Gammel 30-03-08, 14:37   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Etter å ha snakket med en bestefar her, så fikk mellomste/ minste jenta grise/hønsehuset og noen hester. Hun var kanon fornøyd. Tumleplassen har en slik pakker-inn-før-sending, og den kom til oss direkte og det var veldig stas.

Emneord
bondegård lekedyr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.