|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Leser
|
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?Jeg synes at pizza er god overtidsmat.
|
|
|
#22 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?Kan du ikke bestille fra noen andre enn Dolly da?
|
|
|
#23 |
|
superbruker
|
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?
Så kjedelige mennesker du jobber sammen med da.
Synes ikke jeg. Jeg liker ikke pizza. Jeg klare å sise det hvis det er eneste alternativ men det vokser i munnen på meg. Dessverre bor jeg sammen med en pizzaelskende familie. Takk og lov for fjordland.
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?på jobben til mannen er pizza overtidsmat. de bruker å variere med Dolly, Peppes og Pizzabakeren. Mannen er kjempelei pizza og vil helst ha noe annet, men som nevnt tidligere i tråden så sier han "at det blir så mye styr med noe annet". |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?Vi bruker enten pizza eller kina som overtidsmat. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi bestille å spise på kurs, som ikke er pizza?Pizza er både enkelt, kjapt og greit å spise. Men hva med Big Bite da? |
|
|
|
![]() |
|
|