Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 10:23   #41
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?

Hvis jeg ringer i forbindelse med jobben så legger jeg igjen en beskjed på svareren.

Ringer jeg privat legger jeg ikke igjen beskjed. Er det viktig at jeg får tak på vedkommende sender jeg en sms også i tilegg til det tapte anropet. Jeg har telefonskrekk i utagangspunktet og hater telefonsvarere enda mer.

Gammel 29-03-08, 10:34   #42
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har de fleste mobil, så hvis det er viktig ringer jeg på den eller sender en SMS. Legger sjelden/aldri igjen beskjed lenger. Det er ikke så ofte jeg kommer på telefonsvarer heller, er det helt ute? Vi har droppet vår for en stund siden.

Jeg har en venninne som pleide å legge igjen beskjed " ... kan du ringe meg...". Og når jeg ringte tilbake, så hadde hun kun ringt for å skravle. Jeg ringte tilbake så fort jeg kunne fordi jeg trodde det var viktig. Hadde jeg visst at det var skravling, hadde jeg ventet til et tidspunkt jeg hadde lyst og tid til å skravle. Veldig irriterende! (jada, jeg lærte - hun fikk etterhvert ikke raske tilbakeringinger)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:36   #43
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:50   #44
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg svarte at jeg aldri legger igjen beskjed på svarer, så gjaldt det fasttelefon. Det samme gjelder forsåvidt på mobil, men om jeg ikke får svar der og det er noe jeg lurer på så sender jeg en sms.

Jeg ringer heller ikke opp igjen når noen har ringt meg, med noen få unntak. Har nummerviser på fasttelefonen for å se hvem som ringer, men regner med at om noen ikke får tak i oss så ringer de senere.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:53   #45
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg la igjen beskjed på svarer før, men aldri nå lenger.
Må jeg ha tak i personen sender jeg heller en SMS om jeg har mobilnummeret.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 14:18   #46
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nei.
De ser at jeg har ringt.

Gammel 29-03-08, 15:04   #47
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg legger aldri igjen beskjed, med mindre jeg har fått forberedt en beskjed i hodet mitt på forhånd. Ellers fryser jeg helt. Det er så vidt jeg klarer å legge igjen en beskjed på telefonsvareren til mannen min, og de blir ofte av typen "hei, hallo, eh... ja. hadet."

Akkurat sånn har jeg det også.

I fylla derimot har jeg lagt igjen mange interessante beskjeder på telefonsvarere.

Gammel 29-03-08, 15:09   #48
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Betty, her.

I fylla derimot har jeg lagt igjen mange interessante beskjeder på telefonsvarere.

Øh...don't go there.

Gammel 29-03-08, 15:24   #49
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Niks. (..det har hendt, men det er sånn ca. hvert femte skuddår.)

Gammel 29-03-08, 17:48   #50
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kommer alt an på hvem jeg ringer til, og hvorfor jeg ringer.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:39   #51
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Legger aldri igjen beskjed.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:51   #52
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer ann på. Er det bare noen jeg skal skravle med, så sier jeg ingenting på svareren, men sender melding til personen at "det var bare litt skravlings, send melding når du kan snakke". Er det f.eks i jobb,og jeg ringer foreldre, så legger jeg igjen beskjed, noen foreldre går rett i panikk-modus, når de ser at barnehagen har ringt og de ikke vet hva som skjer. Har også sendt meldinger, for å berolige.

Gammel 29-03-08, 20:38   #53
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kun i jobbsammengeng. Foretrekker sms.

Gammel 31-03-08, 10:10   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten de mest fantastiske fyllebeskjedene på min svarer. :Planlegger utpressing:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:32   #55
Zianta
Nybegynner

Zianta sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skal jeg gi en beskjed, så legger jeg igjen en beskjed.
Skal jeg koseprate legger jeg på, og ringer igjen senere.

Samme her.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:33   #56
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jag svarer eller taler i røret, men ikke om det ikke er særlig viktig. Bare for å skravle litt liksom.

Gammel 31-03-08, 10:36   #57
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I jobbsammenheng legger jeg omtrent alltid igjen beskjed, privat legger jeg igjen beskjed dersom jeg vil at vedkommende skal ringe tilbake e.l. Hvis det var bare for å prate skjiiit, legger jeg ikke igjen beskjed, men sender kanskje en melding om budskapet mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.