|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En forsker er en forskerHva heter han der læreren som har en snutt på youtube? Jeg syns han har noe for seg; har vi virkelig råd til IKKE å tenke worst case scenario her?
|
|
|
#22 |
|
Kjernesnill
|
Sv: En forsker er en forsker
Jeg er klar! Det blir kjøkkenhage på taket og økologiske materialer, kanskje det ikke blir så verst?
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En forsker er en forsker(Kilde: youtube.com) Dette er den ene. Vet at han har en versjon til. Kanskje det var denne. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: En forsker er en forskerDet neste blir vel at Frp arrangerer en Holocaust-konferanse med historikere for å kaste lys over hva som egentlig hendte. David Irving er allerede booket inn. |
|
|
|
#25 |
|
Har fått nytt nick
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg fullstendig enig med deg i. Hvis vi går ut fra at det står så ille til som de fleste partiene påstår (eller forskere) og det er menneskeskapt, så er det uforståelig at det ikke gjøres mer enn det som blir gjort idag. Hva er det de venter for? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: En forsker er en forskerÉn ting skal Frp ha - det er utrolig provoserende hvor mange milliarder staten har tatt inn i såkalte miljøavgifter, når så godt som ingenting blir brukt til miljørettede tiltak. Dette skaper ikke bare politikerforakt, men også hos mange en forakt for selve miljøkampen. Når Frp fronter klimatvilen på den måten de å gjør, appellerer nok dette til mange som irriterer seg over tvilsomt begrunnede ekstraskatter. Det er ingen som er flinkere enn Frp til å øke oppsluningen rundt partiet, så dette er nok en gjennomtenkt strategi. På den annen side er det er vel heller ingen som er så flinke til å miste sympatisører med alle de useriøse utspillene som kommer fra den kanten. Derfor er jeg overrasket over at Frp spiller ut et potensielt velgermagnetkort halvannet år før valget. |
|
|
|
#28 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er selvsagt helt enig i at en større del av nasjonalbudsjettet burde gå til miljø. Men hadde de vært stemmer å hente på å prioritere miljø fremfor helse/sosial/forsvar/etc hadde det nok skjedd. Mens det å øremerke penger fra "miljøavgifter" til miljøspørsmål er vel neppe så lurt, ettersom finansiering av miljøvern da blir avhengig av at folk ikke kutter bruken av ting med miljøavgifter? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg gambler heller ikke på at denne gjengen har rett: http://www.dagsavisen.no/innenriks/k...icle337106.ece |
|
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: En forsker er en forskerDet er tragisk hvordan noen skal fiske stemmer med å si det folk gjerne vil høre.
|
|
|
#31 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: En forsker er en forskerMen jeg er egentlig litt optimist her, jeg. FrP har tabbet seg ut her, tror jeg Ved å opptre på denne måten mister de jo all troverdighet. |
|
|
|
![]() |
|
|