|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Grine-tråd ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grine-tråd ...AC. skal du på Anfield, så må du kjappe deg litt? Mannen og faren til eldste planlegger tur dit, og jeg har skjønt at det må skje før sommeren? Jeg griner ikke av bunader da, men det var noen som hadde arvet den av ste-bestemor(?) og det hørtes så tvers igjennom koseligt ut.
![]() |
#26 |
Pauset
|
![]() Sv: Re: Sv: Grine-tråd ...
Signerer denne. Det gleder også det meste som har med Blondie og Estrella å gjøre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å neida, Buffy har rørt meg mer enn en gang!
![]() |
![]() |
#28 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg griner av:
![]() |
#29 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg er nok ikke like lettrørt, men griner definitivt mer enn før jeg fikk barn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg er håpløst lettrørt...
![]() |
#31 |
guru advisor
|
![]() Sv: Grine-tråd ...Jeg er nok ganske lettrørt, men ikke helt bunadstråd-lettrørt... Det er mer som når når godgutten min skal synge en sang for meg, eller når 1.klassen min på skolen står og skal fremføre noe for sine foreldre. Da er jeg helt håpløs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Grine-tråd ...
(Kilde: youtube.com) Det er noe spesielt med den, når hun synger den, men når jeg selv har solo på den må jeg alikevel virkelig konsentrere meg for å klare det.
![]() |
#33 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Grine-tråd ...Griner ikke så masse, men får tårer i øynene og klump i halsen flere ganger for dagen.
![]() |
#34 |
*elsker ENGA*
|
Er jo det som er med meg og. Sjelden tårene renner liksom, men de presser på i øynene og må svelge godt ett par ganger...
![]() |
|
|