Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du avslørt en aprilspøk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 12:40   #41
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du avslørt en aprilspøk?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi hadde personalmøte i dag hvorpå min sjef kunne avsløre at jeg var gravid igjen og skulle ut i permisjon i september Vet ikke hvem som ble mest overrasket av meg og mine kolleger, men klarte å spille med frem til jeg brøt ut i krampelatter.

Bakgrunn: Er nettopp begynt i ny jobb og er fortsatt i 50% permisjon frem til sommeren. For tiden er vi litt lavbemannet, dermed kom det nok litt brått på enkelte.

Morsomt å se reaksjonene.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 12:52   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du avslørt en aprilspøk?

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Et nytt lovforslag fra Kristelig Folkeparti vil forby gravide å handle på Vinmonopolet.:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=516752

Det hadde nesten ikke forundret meg engang.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:38   #43
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Tror ikke at msn kommer til å koste penger, og hvis du informerer et visst antall andre om dette, vil du bli fritatt fra betaling.

Var ikke dette aprilspøken i fjor også? Noe med msn var det i allefall...

Gammel 01-04-08, 13:39   #44
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Kanal24 nevnte i nyhetene at Mette-Marit og Jenny Jenssen skal synge sammen på en ny cd med Mette-Marit sine favoritt-julesalmer.

Det må jo være en spøk?

Gammel 01-04-08, 14:04   #45
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Dette er nok en aprilspøk.

http://www.fvn.no/sport/article570688.ece

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:21   #46
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Dette er nok en aprilspøk.

http://www.fvn.no/sport/article570688.ece

Men det var jo publisert i går kveld! Iiiik!!

Gammel 01-04-08, 14:26   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en spøk, Morstine. Jeg lover.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 15:06   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Om ting bare hadde vært så vel Dette er nok en helt klar aprilspøk, en dårlig en sådan

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...sånn i aller siste liten. Det hadde vært noe!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ja, ikke sant, hadde vært greit å hvile øya på han på Ullevål den 20?

FjaCjenter.
:liten humoristisk sans når noen prøver å ta gutta mine fra meg:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 15:12   #49
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.ostlendingen.no/article/2...5/1002/NYHETER

Gammel 01-04-08, 15:24   #50
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Bergens Tidende melder at Lidl-butikkene ikke skal bli Rema-butikker likevel, men bobil-paradis-plass med navn "Autofjord" for tyske turister. Den var faktisk litt morsom. De annonserer at de har booket Modern Talking til åpningen.

Hehe ja, og denne trodde jeg litt på faktisk. Helt til jeg lå i badekaret og funderte litt og fant ut det måtte være en spøk. Nordmenn skulle ikke få tilgang

Jeg er veldig naiv, trenger jeg si det?

Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 15:24   #51
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er en spøk, Morstine. Jeg lover.

Erru sikker

I dag er det nok mange som går med en viss Jokke-sang på hjernen "Jeg er så paranoid"...

Gammel 01-04-08, 15:32   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

FjaCjenter.
:liten humoristisk sans når noen prøver å ta gutta mine fra meg:

...men Martin Andresen var greit, lissom. Vi kan bytte?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 15:38   #53
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

tb.no har allerede tatt bort sin, men den var kjedelig. De påstod vi måtte betale 30 kr ekstra for å kjøre gjennom tunnelen, for det var ikke så mange som kjørte igjennom den slik som de hadde trodd.

Gammel 01-04-08, 16:16   #54
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Widerøe skal visst innføre en vektgrense på 90 kilo.

Gammel 01-04-08, 16:19   #55
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

To av tre såkalte HD-ready flatskjermer kan ikke benyttes til digital-TV

Jeg gikk rett på jeg da, og priste meg lykkelig for at jeg ikke har kjøpt enda!

Gammel 01-04-08, 21:23   #56
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aftenposten Aften hadde en helsides artikkel om et nytt tilbygg på Oslo Rådhus. Det er visstnok utlyst en arkitektkonkurranse for å tegne nye VIP- og seremonilokaler på toppen av det vestre rådhustårnet. Dere skulle sett bildene av de fire forslagene som nå visstnok vurderes! De er morsomme

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:30   #57
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Denne sto i min avis. Jeg ble skikkelig glad da jeg leste den i papirutgaven, og tilsvarende skuffa da jeg kom på at den var 1. april i dag.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:37   #58
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde personalmøte i dag hvorpå min sjef kunne avsløre at jeg var gravid igjen og skulle ut i permisjon i september Vet ikke hvem som ble mest overrasket av meg og mine kolleger, men klarte å spille med frem til jeg brøt ut i krampelatter.

Morsomt, men risikabelt - tenk om du faktisk hadde vært uplanlagt gravid og satt og lurte på hva dere skulle gjøre? :gledesdreper:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:39   #59
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Morsomt, men risikabelt - tenk om du faktisk hadde vært uplanlagt gravid og satt og lurte på hva dere skulle gjøre? :gledesdreper:

Husket plutselig på noe.

Gytetiden din er vel over, så du er kanskje gravid? Eller lagt egg da?

Gammel 01-04-08, 22:40   #60
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Din Torsk! Nå har du redigert innlegget ditt mens jeg svarte deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.