|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Elastisk sjal versus babybjørnI går var det elskede sjalet vårt til vask. Utpå ettermiddagen fikk vi likevel et stort behov for litt bærekos og frie hender, så jeg trakk på meg babybjørnen - som var så grei å ha da storebror var baby.
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Elastisk sjal versus babybjørn
Opplevde akkurat det samme da minsten var liten. Himmel og hav forskjell. Men jeg brukte kun elastisk sjal da han var liten og gikk over til ergo sele da han ble større. Har ikke brukt sjal videre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnMed storesøster hadde vi ikke oppdaget sjal og bar i babybjorn. Både jeg og mannen merket stor forskjell med sjal og har gått oer til mei-tai i ettertid.
|
|
|
#4 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnSjal er herlig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnAldri babybjørn på meg. Fikk låne en da Lille var liten og det var pyton. Hun kom ikke tett nok inntil og jeg bar ikke godt. Gleder meg til sjal, mei tai og slynge!
|
|
|
#6 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnLånte en babybjørn da A var liten baby, men kjøpte etterhvert Patapum. Utrolig mye bedre for båe mor og barn
|
|
|
|
#7 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnPrøvde BabyBjørn da Storesøster var baby, og dermed var det slutt på å bære. Det var vondt, tungt, upraktisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Elastisk sjal versus babybjørnDet er jo som himmelen i forhold, både sjal, slynge og MT. Jeg har forsøkt babybjørn en gang med et annet barn, og aldri igjen.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnJeg brukte babybjørn masse til storebror - jeg visste liksom ikke om annet
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Elastisk sjal versus babybjørnJeg hadde en eldgammel bæresele til Malin da hun var baby. Hun roet seg aldri i den, så den ble brukt to ganger.
|
|
![]() |
|
|