|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
ParkdressDet er vår i lufta! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: ParkdressMinsten bruker Troll parkdressen.Det er Troll Classic.Den med avtagbart ullfleecefôr.Det er akkuurat passe nå om dagen.Den puster og er vanntett og veldig fin å bevege seg i.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ParkdressTroll og Reima er bra, men de passerer ikke kriteriene til å ikke koste allverden. De er dyre. Reflex har billigere dresser som også er gode. Helly Hansens dresser som ble solgt på Coop i fjor er også veldig gode. De tåler ikke like mye vann som Reima og Troll, men HH-dressene virker mer solide og dersom det ikke er skikkelig regnvær holder de godt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: ParkdressVI hadde reflex i fjor, og kommer til å kjøpe den i år også. Prinsen ble aldri våt i den - og i øsende regn tar de på regnklær i barnehagen uansett så. Betalte 299 for den.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: ParkdressSå litt på Troll classic på nettet nå, den er nok super til helårsbruk, men tror den blir litt i dyreste laget. Det ser nok mer ut som om HH eller Reflex kan være greit. Ser ut som reflex koster 499 i år - eller tror dere det kommer an på hvor man kjøper den? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Javel
|
Sv: ParkdressVi har også kjøpt Reflex i år. Vi kjøpte den med tapede sømmer og den tror jeg kostet 499,-. De hadde vel også en rimeligere som vel ikke var like "vanntett" til 299,- om jeg ikke husker helt feil.
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: ParkdressDe har ulike modeller. En med strikk i midja (grønn og skikkelig stilig farge) og en "baggy" - Det er denne prinsen hadde i fjor - og som jeg håper å finne i år også.
|
|
|
#11 |
|
Queen of intentions...
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ParkdressSelger de denne hos BabyShop feks? Reflex altså?
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Parkdressreflex er egen kjede - gå inn på http://www.reflex.no så kan du se oversikt over forhandlere der.
|
|
|
#13 |
|
Queen of intentions...
Sv: Parkdress
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: ParkdressDigger grønn, tror jeg må på jakt i ettermiddag... Har de den "baggy" i grønn også? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Queen of intentions...
Sv: ParkdressBabyshop har vel nettbutikk?
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: ParkdressVi har Mikk-line sin vårdress til storebror, og den er kjempefin. Holder helt klart hva den lover, og i en innmari fin grønnfarge - den er lik i fargen som denne: |
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkdress
Mazungen falt i Nidelven på barnehagetur i fjor. De var mildt sagt overasket for jenta var tørr. (Var vel ikke helt nedi tror jeg). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: ParkdressDa endte jeg med en mørkeblå Reflex som kosta 399 på Babyshop. Den siste de hadde hengende ute i butikken - flaks at den var rett størrelse. |
|
|
|
![]() |
|
|