|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?En ca 6 måneders hankatt (som skal bli sterilisert) finnes hos en veterinær i Drammen. De har ringt min venninne (som tidligere har tatt hånd om en bortkommen katt) og spurt om hun kjenner noen som kan ta hånd om katten. Katten skal i følge veterinæren se ut som en "Whiskas-katt", det vil si noe tilsvarende dette eller i hvert fall med striper, men fargene kan jo være annerledes (denn var jo ganske hvit og sort): |
|
|
|
|
|
#2 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?Jeg har veldig lyst. Men ikke mannen.
|
|
|
#3 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?Har allerede 3, ellers så hadde jeg nok kanskje sakt ja. elsker katter, men synes vi har nok nå. Håper dere finner et godt hjem til katten.
|
|
|
#4 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?
Hadde en katt som brukte mange timer foran akvariumet, likte seg også godt oppå akvariumet og lå å så ned på fiskene, en dag vi renser i akvariumet så hoppet katten opp og skulle legge seg på glassplaten, men den var da borte og han landet på bunnen i akvariumet, så ganske så rar ut en god stund etterpå da, og han sluttet også med å legge seg der, likte nok ikke å bade.
|
![]() |
|
|