|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
ReisebyråNoen som vet om et bra reisebyrå som ikke koster skjorta og som kan legge opp en bra reise med båt/tog i Europa? |
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReisebyråKilroy kanskje?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ReisebyråReisebyråer er ofte fordyrende elementer. Er det gruppetur det er snakk om? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: ReisebyråVi tenkte i utgangspunktet på å fikse det selv, men det blir litt knot fordi vi skal ha med oss et lite barn og trenger en del tilleggsinfo om barnekupeer, sovevogner med plass til reiseseng o.l. Det er mulig jeg kan forsøke meg hos NSB Utland. Har blandet erfaring med dem, men kan ringe og ringe til jeg finner er serviceinnstilt person. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ReisebyråHvis det er selve togturen dere trenger mest informasjon om ville jeg forsøkt NSB først. Om ikke de kan svare kan man sende forespørsel på mail til de lokale jernbaneselskapene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Reisebyrå
Ville også heller ringt NSB enn å gå til reisebyrå. Tror slike er dyre uansett. På innenlands har de ihvertfall familie-kupeer, som en god venninne er kjempefornøyd med. Ville tro de også har noe tilsvarende på utenlands-trafikken.
|
![]() |
|
|