|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Skal du shoppe Asus Eee?http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=531297
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du shoppe Asus Eee?Ja, det tror jeg ganske sikkert at jeg skal om prisen ikke blir mye høyere enn 2000,- Jeg trenger en så liten sak.
|
|
|
#4 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skal du shoppe Asus Eee?
Prisen blir nok vesentlig høyere enn det i Norge. Bare 25% norsk mva på $400 blir jo 500 kroner ekstra. (Det er gjerne litt i tillegg i USA også, i California er f.eks salgsskatten 8.25%, men amerikanske priser oppgis, i motsetning til i Norge, alltid uten skatt). Mellom 3 og 4 tusen kroner er nok en mer realistisk utsalgspris her. De vil ha noen ekstra kostnader med utvikling og produksjon – tastaturet må fornorskes f.eks, og i tillegg til at kostnadsnivået generelt er høyere i Norge, har forbrukerelektronikk lang lovpålagt reklamasjonsrett her; og det må vi naturligvis betale for. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Skal du shoppe Asus Eee?Gledesdreper.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Skal du shoppe Asus Eee?3500 har de kostet de som har vært solgt i Norge til nå.
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Skal du shoppe Asus Eee?Neeh, tror ikke det.
|
![]() |
|
|