|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Sengetøy har lang levetid her i huset. Hånduker som er utvasket og nesten gjennomsiktig blir brukt til leketøy til hundene. Man knyter en knute i hver ende, da blir det stas.
![]() |
#62 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?
Ikke alle, nei du for tenk!
![]() |
#63 |
Come what may...
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Men hvorfor driver folk å tørker kaffe ol. med håndkle? Jeg trodde faktisk at ingen gjorde det.
![]() |
#64 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen min bruker gjerne gryteklutene til å tørke kaffe og annet søl med (så jeg forundres ikke over at noen tar håndklær til dette formålet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Så kjedelig...
Også kjedelig....
![]() |
#67 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Wow!
![]() |
#68 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, på alle. De har ikke vært brukt til annet enn tørking av kropp og hender; vanlig bruk, altså, og bare på badet, etter håndvask og dusjing. Flekkene er ikke påfallende, men håndklærne ser bare ikke rene ut, selv om de kommer rett fra vask. Jeg pleier å vaske dem på 60 grader, men nå prøver jeg med 90 grader. Virker ikke det, får vi heller vurdere å kjøpe nye. Det er ikke morsomt å henge opp rene håndklær (spesielt når vi har gjester) når de ser alt annet enn rene ut.
![]() |
#69 |
Come what may...
|
Jøss, finnes hekleduk enda?
![]() |
#70 |
I farta!!
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Trur eg kun har kjøpt eitt håndkle sjølv. Har mange gamle og fått nokon i gave. Nokon av dei eg har er arva fra mamma, nesten dei som er best.
![]() |
#72 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?når vi en gang får summet oss til å pusse opp soverommet, kommer nok matchende sengetøy til å inngå i interiør-budsjettet. senga opptar tross alt mesteparten av arealet, og det vil være meningsløst med masse penger på maling og gradiner etc, om senga kræsjer totalt. men de gamle vil nok bli brukt som reserve, eller som disponibelt for barnas kreative påfunn etterhvert.
![]() |
#73 |
Sviiisj!!
|
![]() |
#74 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg må innrømme at jeg bryr meg om hvilken farge det er på håndklærne våre inne på badet. Vi har kun hvite og kremfargete. Når det er sagt så er enkelte av de hvite overlevninger fra da jeg var student og hadde handlet billig på IKEA. Etterhvert så har jeg også tømt sengetøyskapet for lykkelige-glad-farge-sengetøy som ikke var blitt brukt på aldri så lenge. Jeg er litt avhengig av at det ser lekkert og innbydende ut når vi kryper til køys. Det har også noe med min indre ro å gjøre. Jeg vil ikke si at vi er noen sløsere her vi sitter igjen med 3 sett med sengetøy som er i bruk. Kjøpt av god kvalitet og kommer til å holde lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
frakoblet
|
Beklager om du syns jeg er frekk, men jeg spør bare av ren nysgjerrighet, altså. Jeg syns bare det er så rart at vaskemaskinen din ikke vasker rent. Det er ikke avfarging fra andre plagg som gjør at de ser urene ut? Vasker du hvitt med andre farger, kanskje?
![]() |
#77 |
Borte
|
Det kan jo tenkes at det er du som er kjedelig, mens de andre har funnet mer spennende alternativer enn den gamle, kjedelige sengen.
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Jeg bytter gjerne gardiner ofte, og når Kid har tilbud slår jeg gjerne til. De gamle ligger enten i skapet, tas frem til riktig sesong eller gis bort
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?Det er ihvertfall bedre å bytte ut en duk eller et håndkle eller et sengesett i ny og ne' enn alle de som bare bytter bil, masse klær, masse møbler osv hele tiden... |
![]() |
![]() |
#80 |
Passiv
|
En liten digresjon; Jeg har faktisk mange. Har to store kaffeduker, og maaange løpere, brikker osv. Synes det er litt koselig når de er nøytrale i fargen. Dessuten er det hyggelig å tenke på at jeg har fått dem av mormor |
![]() |
![]() |
|
|