|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sameige skal lage lekeplass
Sier du det? Kanskje det er mer vanlig enn jeg trodde? De gangene jeg har sett det så må jeg innrømme at jeg har tenkt en tanke eller to om disse voksne ignorantene som tar opp lekeplass. Jeg regner dog med at utstyret skal tåle det hvis det er skikkelig utstyr.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 10-04-08 kl 13:13. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glad
|
Sv: Sameige skal lage lekeplassTakk for nyttig info, Veronal! Har vært på (passiv) utkikk etter dette lenge! Vi skal også utvide lekeplassen vår med noen få apparat. Ser jo nå at det kommer til å ta hardt på felleskassa! 20 000 kr syns jeg var lite, når dere i tillegg må grave ut, Isolde!
|
|
|
#23 |
|
This is normal!
|
Sv: Sameige skal lage lekeplassI boken "Late hager" er det tips til hvordan man kan lage sandkasse selv av tømmerstokker (tror jeg det er). Da kan dere lage så stor dere vil. Vi har en sånn liten med lokk på på nærmeste lekeplass, og den er altfor puslete. Og det er de færreste som legger på lokket etter bruk... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Sv: Sameige skal lage lekeplass
Husk da at det stilles krav til materialene som benyttes:
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Sv: Sameige skal lage lekeplass20 000 ER lite for en lekeplass. Men dette er ikke boretslag. Det er sammeige. Vi betaler 1000kr året i fellesutgifter. Er ikke mer enn 40 000 på konto. |
|
|
|
![]() |
|
|