Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken sportsvogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 14:57   #1
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Hvilken sportsvogn?

Jeg skal kjøpe sportsvogn til storesøster, men er noe i tvil om hva jeg skal se etter og hvor jeg skal begynne å lete. Kriteriene er at den må være god å sove i for henne, den bør være grei å komme fram med i butikker (ikke stor og klumpete altså), og den trenger ikke være så dyr. Forslag? Tips?

og nei, jeg er ikke stor fan av buggis

Gammel 11-04-08, 15:03   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken sportsvogn?

Jeg anbefaler Easywalker Classic. www.easywalker.no

Har ikke full liggestilling, men begge mine barn har sovet godt i den. Lett å trille, lett å slå sammen, kan bruke den til barnet er ca 4 år/20 kg, billig og fin!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:07   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Emmaljunga Scooter er vel ganske grei?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 18:44   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte nettopp brukt GT safari for 900,- og er kjempefornøyd. Veldig lett å trille (3 hjul og null svingradius) og A sover veldig godt i den. Er stadig sånne brukt på Finn.

Gammel 11-04-08, 19:31   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Emmaljunga scooter, og er veldig fornøyd. Jeg liker vogner med fire hjul, da. Den har ikke helt full liggestilling, men poden har da sovet godt i den likevel.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:19   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på Barnas Hus og sett på en Babyjogger City Elite jeg, og er helfrelst!

Lett å trille, full liggestilling, utrolig lett å legge sammen, og veide nesten ingenting. Stor og god kalesje. Eneste minuset jeg kunne se sånn i farta, var liten handlekurv. Den er på tilbud frem til i morgen, 2099,- mot 2999,- til vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.