Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lær meg å knyte mei tai

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 13:44   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Lær meg å knyte mei tai

Lær meg å knyte mei tai. Har kjøpt en brukt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:53   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg å knyte mei tai

Slik knytter man en Mei Tai:

Først så knyter du på deg Mei Tai'en som et forkle.
Vil barnet ditt ha armene over kanten, kan du bare brette det en gang før du knyter det.
Pass på at knærne er høyere enn rumpa på barnet.
Jump barnet godt nedi selen, så barnet sitter godt nedi.

Så setter du barnet nedi og tar det ene skulder-remmen over skuldra og krysser det over ryggen.
Hold barnet godt mens du gjør dette.

Ta den andre skulder-remmen over skuldra og kryss denne også over ryggen slik at begge
remmene krysser hverandre på ryggen.

Ta remmen frem og kryss de på ryggen til barnet. Det støtter bedre om du "twister" remmene.
Når barnet er større, så holder det med å "twiste" remmene under rumpa.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:54   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Her er bilder.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:56   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_asiatisk.htm
Her får du også instruksjoner med bilder.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.