Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 23:39   #141
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner at jeg dulter hardt på Kasia igjen, og vurderer å påpeke at mine egne barn har hysterisk pretensiøse navn som allikevel klinger vakkert og ser nydelig ut på papir, og at Tidenes Barskeste Mann har et navn som de fleste forbinder med sprøytenarkomane eller småkriminelle. Såh. Unntaket som bekrefter regelen, eller? Dog tillater jeg meg å fnise av opplagt feilstavede navn, type Sjarlåtte.

Som jeg har nevnt før, så er det mer enn én grunn til at jeg ikke forteller navnet på sønnen min her inne.

Gammel 22-04-08, 00:06   #142
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Som jeg har nevnt før, så er det mer enn én grunn til at jeg ikke forteller navnet på sønnen min her inne.

Jeg har stadig vekk flasha navnene, men kanskje ikke navn nr. to i hvert dobbeltnavn. Det sparte jeg til flisespikkertreffet.

:tøff i pysjamas:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 00:36   #143
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oskar og Vilde kjenner jeg også, og jeg syns ikke det er rart.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 21:54   #144
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min manns stebror heter Christoffer Robin...

*ja takk begge deler*

Gammel 22-04-08, 22:05   #145
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

For meg som har bodd i Mexico er Lenin et ganske ordinært navn. Jeg vet om en som heter Stalin. Til fornavn.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 23:45   #146
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

For meg som har bodd i Mexico er Lenin et ganske ordinært navn. Jeg vet om en som heter Stalin. Til fornavn.

Hardt å leve opp til...

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:34   #147
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I disse navnetider må jeg bare dra opp denne hysterisk festlige tråden.

Gammel 01-10-08, 13:53   #148
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes faktisk at Lenin-Andrè er bedre enn Kim-Patrick..... Til og med Tallullah er bedre enn Kim-Patrick. Beklager hvis jeg fornærmer noen, og det er kombinasjonen som ikke tiltaler meg spesielt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:53   #149
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Jeg vet om to gutter som heter Odd Even og Hans Kåre. Lurer på hva foreldrene tenkte på.

Lenin André var alldeles grusomt! Jeg synes de fleste navn blir det når man slenger på André på slutten.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:57   #150
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg vet om to gutter som heter Odd Even og Hans Kåre. Lurer på hva foreldrene tenkte på.

Lenin André var alldeles grusomt! Jeg synes de fleste navn blir det når man slenger på André på slutten.

Ja jeg tenker ofte på hva foreldre tenker på når jeg ser/hører snodige navnekombinasjoner. Eller når de gir de etternavn ala Hansen Olsen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 15:01   #151
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Så vi skulle da ha kalt henne noe som 1\2rana heter?
Navn er vanskelig.
Og med at manns sin familie bare har jenter så var det ikke så mye å velge mellom hehe.
Og hun fikk ikke navn før hunvar 6uker

Merker jeg er fryktelig nysgjerrig..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 15:12   #152
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Hadde jeg ikke hørt navnet Lenin før så hadde jeg synes Lenin André vært veldig fint. Har selv en Thomas André

Gammel 01-10-08, 15:30   #153
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Og Hans Hugo

Åddæven hansugho

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg synd Glenn-Stalin var ganske fint. Men nå skal jeg jo ikke ha flere barn, dessverre.

Eller heldigvis?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Andre' er vel resultat av "det skal være en sånn dings over den e'en..." :leter over tastaturet, finner noe som ligner: "aha, sånn, ja. Andre'. Den satt."

Det skulle man tro ja.

Denne tråden reddet dagen. Ler så jeg griner her. Mye spenstige forslag. Mannen min mente vi skulle kalle Lillesøster (vi visste ikke kjønn) for Kurt Alvar. Kan dere skjønne hvorfor jeg sa nei?

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 17:25   #154
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

For en bra tråd!

Jeg kjenner forøvrig at jeg er veldig nysgjerrig på navnene til jenta til honda samt hingsteføllet til Enhjørning.

Gammel 01-10-08, 18:02   #155
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Min manns stebror heter Christoffer Robin...

*ja takk begge deler*

Eksen til søsteren min også. Ung fyr?

Ellers må jeg bare til Eir jeg også. For et vakkert navn!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:03   #156
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

For en bra tråd!

Jeg kjenner forøvrig at jeg er veldig nysgjerrig på navnene til jenta til honda samt hingsteføllet til Enhjørning.

Jeg kjenner at jeg lurer jeg også...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:09   #157
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Eir er nydelig!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:49   #158
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

For en bra tråd!

Jeg er av de "historie- og kunnskapsløse" og "lite beleste" som har valgt ett norrønt og ett bibelsk navn og satt dem sammen.

Gammel 01-10-08, 19:02   #159
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg er av de "historie- og kunnskapsløse" og "lite beleste" som har valgt ett norrønt og ett bibelsk navn og satt dem sammen.

Hm, det kan tenkes at jeg og har gjort det når jeg tenker meg om.

Gammel 01-10-08, 19:51   #160
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Honda sine da? :ivrig:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.