Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trykk-knapper på OTH vogn som er ødelagt ved kjøp

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 13:41   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trykk-knapper på OTH vogn som er ødelagt ved kjøp

Jeg kjøpte på lørdag en brun OTH vogn hvornår jeg kom hjem fant ut at den ene trykk-knappen på baksiden var ødelagt. Jeg bor 2,5 times kjøring unna denne butikken og skrev en mail til butikken på mandag. Jeg ser de har åpnet e-posten men jeg har ennå ikke hørt noe fra dem. Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg kontakter dem igjen?

Dette må da regnes som reklamasjon selv om vogna var på tilbud? Kan jeg forvente at jeg får nytt trekk? Har denne knappen en sikkerhetsfunksjon? Jeg er skikkelig forelsket i vogna her den står til pynt i stua - håper bare å få tak i en bag til den nå da.

Gammel 23-04-08, 20:19   #2
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Trykk-knapper på OTH vogn som er ødelagt ved kjøp

Hvilken trykk-knapp. Ring de da, ikke bare send mail. Du bør jo få nytt trekk selv om den var på salg.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 20:29   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ring dem og spør hva du skal gjøre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 20:50   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Ring dem og spør hva du skal gjøre.

Jeg ringte og ringte og ringte, men de tar ikke telefonen. Kunder i butikken blir prioritert og når jeg ikke kommer gjennom på tlf så forsøkte jeg mail. Skal prøve å ta en tlf i morra også...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.