Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nye triller med liggestilling?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 00:04   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nye triller med liggestilling?

Jeg har ikke fulgt med på en liten stund, og ting skjer jo. Lurer litt på en superlett og liten trille som kan stappes inn mellom ting i bil, og som har en form for liggestilling. TFK hadde vel en før, men er det andre også? Har Zapp, men den er ikke aktuell på en god stund.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:05   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Nye triller med liggestilling?

Bugaboo Bee har vel det antar jeg. TFK Buggster har også det tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:27   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes en som heter Loola (fra Bebe ett eller annet) også, samt at Maclaren Techno XT skal være bra.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:55   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nye triller med liggestilling?

Bugaboo Bee ja, den er jo super (enestående trillecomfort, og superlett bla.).
TFK Buggster har det vært endel problemer med som jeg har hørt, så den ville jeg styrt unna.
Loola (Bebe Confort) kan du, som med Bee, snu mot deg også.
Og MacLaren Techo har.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 01:12   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loola er tung, veier utrolig mye og er ganske treig å trille. Men er vendbar, og det er jo et pluss. Gode gamle MacLaren Techno XT er den som er lettest å leve med på mange måter, men er lang sammenlagt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 08:33   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg så i barnas hus sin tilbudskatalog en ny vogn som lignet på zapp men så ut til å ha liggestilling. prøvde å søke den opp en fant ikke så veldig mye.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 08:35   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Titanium Breeze Deluxe Stroller
Colours: Black, Silver, Army and Lime
Love the Quinny Zapp but want a recline? Then the Titanium Breeze is the answer!
The Titanium Baby Breeze is equipped with all luxury you could think of.
An adjustable back rest, a detachable safety bar, a roomy storage basket, a sun canopy, raincover and transport bag: The Breeze has it all!

The chassis is made of lightweight aluminium.
The specially designed chassis makes for a compact fold and the parent can walk normally without stepping on the back of the stroller.

The seat fabric is a sturdy, easy to maintain polyester.
Characteristics
  • Appropriate for ages 3 months and up
  • Robust aluminium chassis
  • Comfortable seat with adjustable recline
  • 5-point safety harness
  • Tall handles
  • Lockable, treaded 5.5" wheels
  • Storage basket, detachable safety bar, raincover, canopy and transport bag included
  • Weight 6 kg.
    Fra Ebay

Gammel 28-04-08, 14:45   #8
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Isolde: Akkurat hva jeg var ute etter.

Ser de selges i norge også. Interessant. Får se til sommeren. Det er da man må ut med full bil og vogn.

Sist redigert av Dronningen : 28-04-08 kl 14:52.
Gammel 28-04-08, 14:48   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Eller barnas hus. Den står i katalogen der. Men ikke noe lett å ta bilde ut derifra.

Gammel 30-04-08, 23:10   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et spørsmål angående triller: (Håper det er greit at jeg bruker denne tråden til å spørre, Electronica?)

Noen erfaringer med hva som er best med tanke på hjulene? Det er en fordel at de ikke setter seg fast i brostein/alle mulige sprekker og sånn, som jeg innbiller meg at de små og svingbare hjulene gjør. Men kanskje tar jeg feil?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 00:12   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nye triller med liggestilling?

Jeg synes Bee (Bugaboo) og Zapp er best på trillecomfort, de er overlegne.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:36   #12
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg har et spørsmål angående triller: (Håper det er greit at jeg bruker denne tråden til å spørre, Electronica?)

Noen erfaringer med hva som er best med tanke på hjulene? Det er en fordel at de ikke setter seg fast i brostein/alle mulige sprekker og sånn, som jeg innbiller meg at de små og svingbare hjulene gjør. Men kanskje tar jeg feil?

Zapp er ikke så verst. Har en Zapp som jeg selger nå, og var fornøyd med den. Eneste den var klin umulig på, var på is og snø.

Gammel 01-05-08, 13:45   #13
Left
Passiv

Standard

Å trille på feks brostein går ikke med noe annet enn ordentlige hjul. Da spiller det ingen rolle hva slags trille man har - det er like jævlig for å si det på godt norsk. Det samme på sand. Men på slett asfalt og grusvei uten for grov grus går helt fint.

Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:05   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat, ja ...

Så å satse på og kun ha med trille til en ettåring når vi skal på ferie i Italia er kanskje dumt? Spesielt når vi tenkte basere oss på at han kan ta luren sin der på dagen, så kan vi voksne trille ham rundt med oss på museum og sånt.

Gammel 01-05-08, 20:25   #15
Left
Passiv

Standard

Akkurat, ja ...

Så å satse på og kun ha med trille til en ettåring når vi skal på ferie i Italia er kanskje dumt? Spesielt når vi tenkte basere oss på at han kan ta luren sin der på dagen, så kan vi voksne trille ham rundt med oss på museum og sånt.

Da ville jeg i hvert fall ha sjekket hva slags underlag det er der dere skal dra. Jeg har vært i Hellas, hvor det var omtrent kun brostein, og jeg var så forb..... på den hersens trilla etter noen timer, at aldri mer.
Anbefaler InStep EZ Strider - egner seg helt perfekt til sydenferie. Store hjul, lett, ikke dyr, veldig god kalesje, helt flat liggestilling, veldig lett å slå sammen og maaaasse oppbevaringsmuligheter både under og i lommer rundt om på vogna.

Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 22:57   #16
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Da ville jeg i hvert fall ha sjekket hva slags underlag det er der dere skal dra. Jeg har vært i Hellas, hvor det var omtrent kun brostein, og jeg var så forb..... på den hersens trilla etter noen timer, at aldri mer.
Anbefaler InStep EZ Strider - egner seg helt perfekt til sydenferie. Store hjul, lett, ikke dyr, veldig god kalesje, helt flat liggestilling, veldig lett å slå sammen og maaaasse oppbevaringsmuligheter både under og i lommer rundt om på vogna.

Den både så og høres bra ut. Blir den liten når den legges sammen, tro? Klarte ikke finne bilder av den sammenslått.

Gammel 02-05-08, 00:05   #17
Left
Passiv

Standard

Den både så og høres bra ut. Blir den liten når den legges sammen, tro? Klarte ikke finne bilder av den sammenslått.

Nå kupper vi tråden til Electronica her, men håper det går fint.
Jeg har hatt den, og jeg synes ikke den ble så stor. Den brettes på midten. Den veier såvidt under 10 kg, og er suveren til slikt bruk. Slipper å være livredd for at den skal bli ødelagt på turen også

Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 02:14   #18
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå kupper vi tråden til Electronica her, men håper det går fint.
Jeg har hatt den, og jeg synes ikke den ble så stor. Den brettes på midten. Den veier såvidt under 10 kg, og er suveren til slikt bruk. Slipper å være livredd for at den skal bli ødelagt på turen også

Jeg kjenner Elecronica som en tolerant dame, så kuppingen går nok helt fint.

Hvor kjøper man en slik InStep -sak og hva ca ligger den på i pris?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 09:37   #19
Left
Passiv

Standard

De har i hvert fall hatt den på BabyShop, for vi kjøpte vår der. Ellers har de den på www.barnevogna.no.
Den ser slik ut:

Med fare for å drive reklame, så har de den i 3 farger på www.barnevogna.no og den koster bare 1495,-

Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 16:31   #20
Dronningen
Pauset

Standard

Kupping er bare greit. Er interessert i vogner jeg.

Hadde vært interessert å se instep-vogna sammenlagt. Vi har jo OTH ellers, men skulle hatt noe som blir veldig liten sammenslått.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.