|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nye triller med liggestilling?Jeg har ikke fulgt med på en liten stund, og ting skjer jo. Lurer litt på en superlett og liten trille som kan stappes inn mellom ting i bil, og som har en form for liggestilling. TFK hadde vel en før, men er det andre også? Har Zapp, men den er ikke aktuell på en god stund. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Nye triller med liggestilling?Bugaboo Bee har vel det antar jeg. TFK Buggster har også det tror jeg. |
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Nye triller med liggestilling?Bugaboo Bee ja, den er jo super (enestående trillecomfort, og superlett bla.).
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Nye triller med liggestilling?Loola er tung, veier utrolig mye og er ganske treig å trille. Men er vendbar, og det er jo et pluss. Gode gamle MacLaren Techno XT er den som er lettest å leve med på mange måter, men er lang sammenlagt.
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nye triller med liggestilling?Jeg så i barnas hus sin tilbudskatalog en ny vogn som lignet på zapp men så ut til å ha liggestilling. prøvde å søke den opp en fant ikke så veldig mye. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Nye triller med liggestilling?Titanium Breeze Deluxe Stroller Colours: Black, Silver, Army and LimeLove the Quinny Zapp but want a recline? Then the Titanium Breeze is the answer! The Titanium Baby Breeze is equipped with all luxury you could think of. An adjustable back rest, a detachable safety bar, a roomy storage basket, a sun canopy, raincover and transport bag: The Breeze has it all! The chassis is made of lightweight aluminium. The specially designed chassis makes for a compact fold and the parent can walk normally without stepping on the back of the stroller. The seat fabric is a sturdy, easy to maintain polyester. Characteristics
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Sv: Nye triller med liggestilling?Isolde: Akkurat hva jeg var ute etter. Sist redigert av Dronningen : 28-04-08 kl 14:52. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Nye triller med liggestilling?Eller barnas hus. Den står i katalogen der. Men ikke noe lett å ta bilde ut derifra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
*_*
|
Sv: Nye triller med liggestilling?Jeg har et spørsmål angående triller: (Håper det er greit at jeg bruker denne tråden til å spørre, Electronica?)
|
|
|
|
#11 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Nye triller med liggestilling?Jeg synes Bee (Bugaboo) og Zapp er best på trillecomfort, de er overlegne.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Sv: Nye triller med liggestilling?
Zapp er ikke så verst. Har en Zapp som jeg selger nå, og var fornøyd med den. Eneste den var klin umulig på, var på is og snø. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Å trille på feks brostein går ikke med noe annet enn ordentlige hjul. Da spiller det ingen rolle hva slags trille man har - det er like jævlig for å si det på godt norsk. Det samme på sand. Men på slett asfalt og grusvei uten for grov grus går helt fint. |
|
|
|
#14 |
|
*_*
|
Sv: Nye triller med liggestilling?Akkurat, ja ...
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Da ville jeg i hvert fall ha sjekket hva slags underlag det er der dere skal dra. Jeg har vært i Hellas, hvor det var omtrent kun brostein, og jeg var så forb..... på den hersens trilla etter noen timer, at aldri mer. |
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Den både så og høres bra ut. Blir den liten når den legges sammen, tro? Klarte ikke finne bilder av den sammenslått.
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Nå kupper vi tråden til Electronica her, men håper det går fint. |
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Jeg kjenner Elecronica som en tolerant dame, så kuppingen går nok helt fint.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Nye triller med liggestilling?De har i hvert fall hatt den på BabyShop, for vi kjøpte vår der. Ellers har de den på www.barnevogna.no. |
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Sv: Nye triller med liggestilling?Kupping er bare greit. Er interessert i vogner jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|