Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 15:10   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kjenner du en kjendis?

Og tør du å fortelle hvem?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 15:18   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Erfaringen tilsier at veldig få forteller om navngitte kjendiser de kjenner. (I alle fall dersom det virkelig er snakk om å kjenne noen, som i at man omgås dem; å fortelle at naboen til svigerfar er fetter med noen som spiller på landslaget virker som det er greit.)

Gammel 28-04-08, 15:19   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Kjenner ikke en eneste en jeg
Har riktignok godt i klassen til en kjent fotballspiller

Gammel 28-04-08, 15:20   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Aha, men da trenger dere ikke svare her.

Gammel 28-04-08, 15:20   #5
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg er i familie med en. Har også gått på skole med en velkjent politiker, og to "kjendiser".

Gammel 28-04-08, 15:21   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Aha, men da trenger dere ikke svare her.

"Nei" er jo et helt gyldig svar på begge spørsmålene du stiller.

Gammel 28-04-08, 15:23   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Håper du ikke hadde venta deg saftig kjendissladder, for da tror jeg du blir bra skuffa

Gammel 28-04-08, 15:30   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Haha, neida. Jeg tror nok jeg kommer til å overleve dette.

Gammel 28-04-08, 15:35   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, kjenner og kjenner. I min spede barndom lekte jeg med en som nå er et profilert ansikt på Nrk. Og så har jeg gått i klasse med en av de pene værdamene fra tv2.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 15:36   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jepp kjenner flere faktisk.

Gammel 28-04-08, 15:39   #11
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dårlig med bekjennskaper med kjendiser her i gården. Sånn bortsett fra at en venninne av meg er søskenbarnet til kjendis så har jeg lite å fare med.

Gammel 28-04-08, 15:39   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg har forresten akkurat vært i avisa. (teller fødselsannonser?)

Gammel 28-04-08, 15:41   #13
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Ja. Kjenner noen godt kjente musikere og minst en C-kjendis

Gammel 28-04-08, 15:46   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vel, jeg kjenner han ikke personlig men har ofte badet i bassenget hans om sommeren når han ikke er der. Helt lovlig altså.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 15:47   #15
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Jeg er i familie med en. Har også gått på skole med en velkjent politiker, og to "kjendiser".

Når jeg tenker etter, er jeg jo i familie med 2, og til nød 3.

Gammel 28-04-08, 16:11   #16
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jepp, men outer ikke .

Gammel 28-04-08, 16:47   #17
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Teller det at en kompis fra USA plutselig dukka opp på Judging Amy og CSI?

Gammel 28-04-08, 16:56   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Erfaringen tilsier at veldig få forteller om navngitte kjendiser de kjenner. (I alle fall dersom det virkelig er snakk om å kjenne noen, som i at man omgås dem; å fortelle at naboen til svigerfar er fetter med noen som spiller på landslaget virker som det er greit.)

Å se, enda en "vi drar frem en tråd for å avsløre zols tabloide fortid".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:13   #19
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner en tidligere kjendis, når jeg tenker meg om. Innen sport. Deltatt i VM, OL osv osv. Jeg er så vant til og omgås vedkommende at jeg ikke tenker over kjendisstatusen.

Gammel 28-04-08, 17:49   #20
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Å se, enda en "vi drar frem en tråd for å avsløre zols tabloide fortid".

(Nei, jeg kjenner ikke en eneste kjendis.)

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.