Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redningsvest til baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-08, 09:23   #21
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redningsvest til baby

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Tror ikke bleien kan dra barnet under vann om det er festet godt i vesten. Vesten klarer å holde langt mer enn anbefalt vekt, flytende.

Vi fikk denne informasjonen fra en brannmann, men han kan selvfølgelig ta feil.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:20   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeeezz... Det skulle ikke være så lett å bestemme seg for HH Kid Safe. Jeg trålet rundt i byen på lørdag, var innom sju butikker og ingen av dem hadde den inne. Jeg var på alle byens sportskjeder (Sport1, Intersport, G-sport og MXsport) og Obs (dog ikke Stormarked, for det ligger en times tid unna) - uten hell. WTF?

Gammel 28-04-08, 10:31   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Om du har noen dager til du trenger den så kan du bestille den her

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:33   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Det slo meg faktisk ikke at jeg kunne bestille den på nett. Trenger den egentlig nå i langhelgen, men har en nabo med babyvest vi kan låne hvis det kniper.

Gammel 28-04-08, 10:39   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle kommet med linken før , du får be de sende raskt

Gammel 29-04-08, 09:44   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondie: De leier ut redningsvester på brannstasjonene.

Gammel 29-04-08, 09:51   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Blondie: De leier ut redningsvester på brannstasjonene.

Jepp, det er redningslina vår hvis det blir båthelg nå kommende. Vi må imidlertid ha eget vest sånn på sikt, fordi vi bruker båten hvert ledige minutt vi har.

Og Isolde: Du kunne da ikke vite at jeg var så blond at jeg ikke tenkte på å kjøpe den på nett.

Gammel 29-04-08, 09:54   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg burde jo skjønt det siden du heter Blondie.

Jeg nevnte jo XXL tidligere i tråden, men glemte å si at det var xxl på nette jeg mente. Vi har nemlig ikke den i RL her, så jeg glemmer at det finnes og.

Gammel 29-04-08, 09:58   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jepp, det er redningslina vår hvis det blir båthelg nå kommende. Vi må imidlertid ha eget vest sånn på sikt, fordi vi bruker båten hvert ledige minutt vi har.

Ja, jeg tenkte som reserveløsning.

Gammel 29-04-08, 12:06   #30
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Vi har også Kid Safe vester til de to minste. Er veldig fornøyd med de. Syns bare det er så dumt at de ikke har denne til større barn også. Storebror her er nettopp passert 25 kg, og vi måtte kjøpe en annen type til han. Delfin tror jeg det ble.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.