|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg tenkte jeg skulle slutte å herpe den andre tråden, så jeg lager min egen. :flink:
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Veldig sjelden, men hvis jeg er ute, er tørst og likevel skal ha noe å drikke, så hender det, ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ja, det gjør jeg. Ikke sånn til daglig altså, men hvis jeg er på shopping, på kafè o.l og blir tørst. Flaskene brukes selvfølgelig flere ganger, jeg har vann med på trening, i bilen og på jobb. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Selvsagt kjøper jeg vann. Vannet i springen hos oss er ikke god nok. Det vannet inneholder en del bakterier, vi har egen brønn. Derfor har vi en sånn vanndunk på kjøkkenet som vi tar drikkevann fra. Tar ofte med meg vann når jeg drar ut men glemmer jeg så kjøper jeg. Vannet på jobbet nekter jeg å drikke for det smaker så klor at det er ikke drikkbart.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
Det Liven sa.
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ikke hjemme, men dersom jeg er utenfor vannkranas rekkevidde kjøper jeg heller vann enn brus når jeg blir tørst. Så ja, jeg kjøper sånn passe ofte vann. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ja, det hender. Jeg kjøper det aldri til å drikke hjemme, vi har kjempegodt vann i springen, men hvis jeg er på reise eller på steder der jeg ikke har tilgang på vann fra kran, så kjøper jeg heller det enn brus og lignende. Flaskene kan pantes, så det er vel ikke noe stort poeng å bruke dem om igjen. Jeg syns det er bra at det fins flaskevann tilgjengelig som et alternativ til brus og kullsyreholdig mineralvann. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det Liven og Fluke sa. (Dropp det med trening.)
|
|
|
#10 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ja, jeg kjøper vann innimellom. Men det er mest fordi jeg skal noe og har glemt å ta med vann.
|
|
|
|
#11 |
|
Lett rørt
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Kjøper vann på flaske om jeg blir tørst når jeg er ute og handler el.
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Akkurat det samme her.
|
|
|
#15 |
|
I farta!!
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Veldig veldig sjelden. Har kjempegodt vatn i springen her heime og me har som regel masse med på tur. Men er me borte lenge hender det me må kjøpe ja.
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ikke til daglig forbruk, men hvis jeg er ute og blir tørst foretrekker jeg det framfor vann fra springen fordi det ofte har stått så lenge i rørene. Hjemme drikker vi bare vann fra springen.
|
![]() |
|
|