Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Kjøper du flaskevann?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 21:39   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spin-off: Kjøper du flaskevann?

Jeg tenkte jeg skulle slutte å herpe den andre tråden, så jeg lager min egen. :flink:
Kjøper/drikker du flaskevann? Og hvorfor/hvorfor ikke?

For de som har lest den andre tråden er det knappest noen overraskelse at jeg ikke kjøper vann på flaske. Vannet vi har i springen er det god kvalitet på, så jeg har ikke behov for å kjøpe. Det hender en gang iblant at vi kjøper en flaske vann hver når vi skal kjøre langt og da setter vi navn på flaskene og bruker dem med springvann senere.

Gammel 29-04-08, 21:41   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?

Veldig sjelden, men hvis jeg er ute, er tørst og likevel skal ha noe å drikke, så hender det, ja.

Vannet i springen er supert, men det er ikke alltid tilgjengelig.

Det hender oftere at jeg kjøper kullsyreholdig vann, og det er vel ikke noe bedre, men jeg liker smaken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:43   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. Ikke sånn til daglig altså, men hvis jeg er på shopping, på kafè o.l og blir tørst. Flaskene brukes selvfølgelig flere ganger, jeg har vann med på trening, i bilen og på jobb.

Til hjemmebruk drikker vi vann fra springen, vi drikker MYE vann.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:45   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det prøver jeg så sant jeg kan å unngå.

Gammel 29-04-08, 21:46   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt kjøper jeg vann. Vannet i springen hos oss er ikke god nok. Det vannet inneholder en del bakterier, vi har egen brønn. Derfor har vi en sånn vanndunk på kjøkkenet som vi tar drikkevann fra. Tar ofte med meg vann når jeg drar ut men glemmer jeg så kjøper jeg. Vannet på jobbet nekter jeg å drikke for det smaker så klor at det er ikke drikkbart.

Gammel 29-04-08, 21:46   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ja, det gjør jeg. Ikke sånn til daglig altså, men hvis jeg er på shopping, på kafè o.l og blir tørst. Flaskene brukes selvfølgelig flere ganger, jeg har vann med på trening, i bilen og på jobb.

Det Liven sa.

Gammel 29-04-08, 21:47   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke hjemme, men dersom jeg er utenfor vannkranas rekkevidde kjøper jeg heller vann enn brus når jeg blir tørst. Så ja, jeg kjøper sånn passe ofte vann.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:48   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det hender. Jeg kjøper det aldri til å drikke hjemme, vi har kjempegodt vann i springen, men hvis jeg er på reise eller på steder der jeg ikke har tilgang på vann fra kran, så kjøper jeg heller det enn brus og lignende. Flaskene kan pantes, så det er vel ikke noe stort poeng å bruke dem om igjen. Jeg syns det er bra at det fins flaskevann tilgjengelig som et alternativ til brus og kullsyreholdig mineralvann.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:49   #9
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det Liven sa.

Det Liven og Fluke sa. (Dropp det med trening.)

Gammel 29-04-08, 21:49   #10
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg kjøper vann innimellom. Men det er mest fordi jeg skal noe og har glemt å ta med vann.

Flaskene brukes forøvrig flere ganger etterpå.

Gammel 29-04-08, 21:50   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kjøper vann på flaske om jeg blir tørst når jeg er ute og handler el.
Hjemme har vi amerikansk kjøleskap, så der er flaskevann helt bortkastet.

Gammel 29-04-08, 21:51   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ja, om jeg er ute og farter og blir tørst. Jeg bruker flaskene lenge da, jeg har gjerne et par i bilen, en i veska, et par i treningsbaggen osv.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:55   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, absolutt. Hjemme smaker vannet i springen ypperlig, heldigvis.

Gammel 29-04-08, 22:00   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Ja, jeg kjøper vann innimellom. Men det er mest fordi jeg skal noe og har glemt å ta med vann.

Flaskene brukes forøvrig flere ganger etterpå.

Akkurat det samme her.
Om ungene er tørste og vi må kjøpe noe å drikke velger jeg heller vann en drikke med sukker.
Jeg vet jo godt at det ikke er noen god ting å kjøpe flaskevann.

Gammel 29-04-08, 22:05   #15
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Veldig veldig sjelden. Har kjempegodt vatn i springen her heime og me har som regel masse med på tur. Men er me borte lenge hender det me må kjøpe ja.

Gammel 29-04-08, 22:07   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke til daglig forbruk, men hvis jeg er ute og blir tørst foretrekker jeg det framfor vann fra springen fordi det ofte har stått så lenge i rørene. Hjemme drikker vi bare vann fra springen.

Gammel 29-04-08, 22:08   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjør det om jeg blir drittørstnår jeg handler. Og ja, da åpner jeg den FØR jeg har betalt den. GISP!

Gammel 29-04-08, 22:09   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tyv!

Gammel 29-04-08, 22:09   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Neida. Jeg betaler som regel ved kassen.

Gammel 29-04-08, 22:11   #20
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Neida. Jeg betaler som regel ved kassen.

Men du åpner den og drikker før du har betalt for den. Det er tyveri.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.