Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Årets beste ektemann! (Sjokolade) Deilig fristende sjokolade

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 09:52   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets beste ektemann! (Sjokolade) Deilig fristende sjokolade

De to tingene må jo bare høre sammen, ikke sant?!

Mannen min kom i dag hjem med intet annet enn Lindt sjokolade med mintsmak! (Og med intense orange. )

Jeg har spist en sjokolade til frokost. Og det er jo fullt av antioksidanter, og kjempesunt.

Vi har mer eller mindre vært våken i hele natt, for lillebror har av en eller annen grunn vært våken og ikke helt fornøyd. OG så måtte HP opp tidlig og gå på verkstedet med bilen for å få av piggdekkene, og jeg var visst litt sur når jeg ikke ble vekket på den måten jeg ville. ( )

Nå har jeg spist en sjokolade, og HP har vekket lillebror, for han kan jo ikke forskyve døgnet helt heller, han skal jo ha hvilen sin, og sove igjen til kvelden.

Og når han er reist i barnehagen. Da skal jeg ha en antioksidant-bombe med apelsin (det blir vel antioksidanter med C-vitamin, ikke sant?

Gammel 30-04-08, 09:56   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets beste ektemann! (Sjokolade)

Ååh, så deilig!!

Selvfølgelig er det masse antioksidanter og c-vitaminer!! Også får du jo så frisk pust av minten!!

Gammel 30-04-08, 09:56   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

heldig du

Jeg har en som heller sier "Du skal ikke spise det der vel?"

Tror jeg har en Lindt sjokolade liggende jeg og.. *vurderer å gå å lete*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:04   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Det er snart fredag! Sjokoladedag! (Etter litt for mye godisspising er det nemlig begrenset til en dag i uka nå, i natt drømte jeg at bunaden min var blitt for liten ...)

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:05   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snill mann du har. Men det fortjener du.

Gammel 30-04-08, 10:06   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han fortjener absolutt en nominasjon i beste ektemann-kategorien, ja. Min kjære kom hjem fra Belgia med en diger eske håndplukket sjokolade på søndag, og jeg er veldig glad for det, men det setter jo viljestyrken min på en prøve, ettersom det er bortimot umulig å skyve vekk tanken på den velfylte godtehyllen.

Gammel 30-04-08, 10:30   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det høres deilig ut nolo!

Jeg kan nesten ikke spise noen sjokolader, fordi det er noe jeg reagerer på i nesten alle. Men Lindt med smakstilsetninger kan jeg spise (vanlig Lindt blir for sterkt), og her vi bor, så selger de det ikke. Eller, nå gjør de visst det, HP oppdaget dem på Statoilstasjonen der han fikk skiftet dekk.

Salt: Ja, frisk pust, den glemte jeg.

Takk Safran.

Pingis: Du skal vel ikke la en bunad til noen få kroner komme mellom deg og sjokolade vel?

Isolde: Det er vel mye omsorg i det mannen din sier også?

(Jeg fikk forresten beskjed av dietikeren jeg var hos i forrige uke at det var bra jeg spiste sjokolade innimellom, for det var jo jern i den, og også endel andre stoffer som jeg trengte. )

Gammel 30-04-08, 10:32   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sjokolade er sjempesunt

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:33   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

tsk. Akkurat som prikkene dine.

*karboavhengig*

Jeg er vel som røykere og alkoholikere. Ser ikke det selv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:35   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

tsk. Akkurat som prikkene dine.

Hæ? Prikkene mine?

Gammel 30-04-08, 11:11   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets beste ektemann! (Sjokolade) Deilig fristende sjokolade

Så herlig! Flinke HP. Sjokolade er helt sikkert godt for både kropp og sjel, særlig mørk sjokolade. Bra for blodplatene, full av antioksidanter, og til og med bra for tennene!

Gammel 30-04-08, 11:11   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Så snill (og veloppdratt) mann du har.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 11:15   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanonbra! Han hadde jeg beholdt ja.

Gammel 30-04-08, 14:34   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Yes, han er en keeper.

Nå har jeg vært hos fysioterapeuten, og satt meg ned her for å oppdatere, og hva oppdager jeg? Sjoklade! Så nå koser jeg meg enda mer. Deilig dag.

Gammel 30-04-08, 17:29   #15
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Så heldig du er.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 17:40   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke mannen!

Gammel 30-04-08, 17:45   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Nå har han vært ute og kjøpt flere.

Gammel 30-04-08, 17:48   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nå har han vært ute og kjøpt flere.

Det er mannen sin det. Helt utrolig hva slike små hverdagshelteting gjør med forelskelsen til mennen våre. Flinke HP.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 17:49   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Det er mannen sin det. Helt utrolig hva slike små hverdagshelteting gjør med forelskelsen til mennen våre. Flinke HP.

Ja, det er jammen sant.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.