|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
saftig
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?
Akkurat sånn gjør jeg det også.
Tullprat.
|
|
|
#42 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Vi kjøper mye vann. Ene og alene fordi jeg tydeligvis er helt tilbakestående når det gjelder å planlegge.
|
|
|
#43 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?om jeg er eks i byen å er tørst så kjøper jeg imsdal,farris eller bonaqa?! istede for brus
|
|
|
|
#44 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg har kuttet kullsyre, så dersom jeg må kjøpe noe å drikke når jeg er ute, blir det vann. Ikke med ekle smaker... Flaskene gjenbrukes her også.
|
|
|
|
#45 |
|
re:designer
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Istedenfor brus, ja. Ungene er ikke no glad i brus, så når det skal drikkes fra flaske velger de Imsdal. (med drikketut selvsagt) Moro! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
saftig
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Men når dere snakker om flaskevann - mener dere alle varianter av Imsdal da? For mange av dem er jo mer som saft å betrakte, og inneholder fruktose og masse andre greier.
|
|
|
#47 |
|
Borte
|
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg kjøper av og til flaskevann når jeg ikke har tilgang på springvann.
|
|
|
#48 |
|
re:designer
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Uten smak og kullsyre ja. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Æsj ja, de er gufne. Jeg trodde det var sånn med bare litt smak, som Farris med sitron, men det var jo ordentlig søtt. :æsj:
|
|
|
#51 |
|
flisespikker
|
Ja, det burde ikke se så likt ut vannflaskene når det er noe helt annet. "Vann med smak og søtstoff", det kaller jeg saft, jeg. (Samme med Farris Pluss. Søtt kliss og burde hete brus og ikke farris.)
|
|
|
#52 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#53 |
|
ctrl+z
|
Ikke noe galt i det, jeg gjør det selv. Jeg var bare nysgjerrig på om det var mange som kjøpte vann til hjemmebruk her og det virker det ikke som.
|
|
|
#54 |
|
ctrl+z
|
Æsj, det skvipet er jo ikke vann. Det er vann med ekle greier i.
|
|
|
#55 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Ikke veldig ofte fordi vi har alltid vannflasker med spring-vann med oss når vi går ut. Henger igjen fra vi bodde i varmere strøk - og ihvertfall for meg som er gravid og ammer støtt!
|
|
|
|
#58 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg har stort sett alltid med meg vannflaske overalt med vann fra springen. Men dersom jeg har glemt det en gang så kan jeg kjøpe en flaske Imsdal. (Rent vann uten smak, søtstoff og kullsyre selvsagt, ikke sånn annet søtt skvip.)
|
|
|
#59 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg kjøper flaskevann innimellom, men det er først og fremst pga flasken. Bruker den igjen og igjen med vann fra springen. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Kjøper du flaskevann?Jeg har nesten alltid med meg Sigg-flaska mi med vann, men er det krise kjøper jeg selvsagt ei flaske. |
|
|
|
![]() |
|
|